اگر شما عزیزان دارای یک گوشی تلفن همراه هستید و هیچ فرقی نمیکند که از چه برندی باشد سامسونگ .آیفون .شیاومی.موتورولا .وانپلاس.اوپوو .داریا و…که با مشکل شارژ نشدن یا اصطلاحا لق شدن سوکت شارژ دارد؛ اگر شما دلیل لق شدن سوکت شارژ گوشی خود را نمیدانید؛ و به دنبال رفع این ایراد در منزل هستید و یا به دنبال یک مرکز معتبر هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دلیل لق شدن سوکت شارژ گوشی

 

مشکل و راه حل چیست؟

با توجه به ماشینی شدن زندگی ها و پیشرفت  تکنولوژی و ضروری شدن استفاده از تلفن همراه خراب شدن و بروز مشکلات گوشی ها امری ضروری و ناممکن است. و یکی از بیشترین ایرادات و مشکلاتی که برای گوشی ها پیش می آید مشکل شارژ نشدن گوشی وایرادات مربوط به سوکت شارژ است.

گاهی مواقع پیش می آید که گوشی شما شارژ میشود ولی اصطلاحا لقی دارد. یعنی اینکه با کوچکترین تکانی شارژ شدن دستگاه متوقف میشود. ویا شارژر از سوکت خارج میشود. و یا اصلا شارژر واردسوکت شارژ نمیشود  و یا اینکه روند شارژ شدن قطع ویا خود به خود قطع و وصل میشود.  و سوال اینجاست که چکار کنیم تا ایراد رفع شود؟؟

در این مواقع برای رفع این مشکلات اولین کار اینست که گوشی را خاموش کرده و با استفاده از وسیله ای شبیه به سوزن مثال خلال دندان که دارای نوکی تیز است داخل سوکت شارژ را تمیز کنید. اگر آشغالی چیزی وارد سوکت شارژ دستگاه شده است فقط حواستان باشد که بسیار مراقب باشید و به آرامی اینکار را انجام دهید که خدایی نکرده به دستگاه آسیبی وارد نکنید.

بخوانید  معرفی لامپ هوشمند شیائومی

وقتی که از تمیز شدن و خالی شدن آشغال در سوکت شارژ اطمینان حاصل نمودید سپس تست کنید چنانچه باز ایراد رفع نشد باید دستگاه را به یک مرکز معتبر ببرید تا ایراد دستگاه را به صورت تخصصی و اصولی رفع نمایند. این ایرادات میتواند کنده شدن پایه های سوکت شارژ یا ایراد در برد شارژ و یا… باشد

لق شدن سوکت شارژ

اما در رابطه با دلایل بروز چنین مشکلی باید گفت دلیل استفاده نادرست از سوکت شارژ میباشد. به این صورت که در زمان داخل بردن و یا کشیدن شارژر از گوشی آن را محکم کشیده و یا به صورت نادرست میکشیم. این محکم کشیدن و این غیر اصولی استفاده کردن باعث میشود سوکت شارژ لق شود و یا باعث خرابی کامل و عدم شارژ دستگاه شود.

در اینصورت بایستی دستگاه را جهت رفع ایراد و تعمیر به مرکزی معتبر و با سابقه ارائه داده تا با استفاده از قطعات اورجینال ایراد را برایتان رفع نمایند. و در صورتی که تمایل داشتید و مارا قابل دانستید، ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل در خدمت شما عزیزان هستیم. با استفاده از قطعات 100% اورجینال و با بالاترین کیفیت و حداقل هزینه ممکن تعمیر دستگاهتان را انجام میدهیم. و تعمیر صورت گرفته را برای شما عزیزان گارانتی مینماییم تا با خیالی آسوده به استفاده از آن بپردازید.

پیشنهاد میشود مطالعه کنید: 10 دلیل صدا دادن شارژر گوشی

دلیل لق شدن سوکت شارژ گوشی

در مجموعه آقای تعمیرا ت موبایل تعمیرات چه برندهای دیگری صورت میپذیرد؟

ریلمی

وانپلاس داریا

الجی

سامسونگ

آیفون

اوپوو

شیاومی

موتورولا

لنوو

نوکیا

بخوانید  انتشار تصویر گوشی شیائومی mi 11

انواع تبلتها

 

 

 

تعمیرات در محل

چنانچه جهت تعمیر دستگاه خود وقت حضور در محل ما را ندارید و یا حوصله ترافیک تهران را ندارید. میتوانید از طریق پروتال مربوطه فرم را تکمیل نمایید یا با همکاران ما تماس حاصل نمایید. تا تکنسین مربوطه را جهت تعمیر دستگاهتان به محل شما فرستاده و تعمیر دستگاهتان را در حضور خودتان انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه میشود:مشکلات سوکت شارژ موبایل

پیج اینستاگرام مارا دنبال نمایید و از تازه ترین اخبار دنیای موبایل  و تکنولوژی مطلع شوید.

جهت مشاوره و یا استعلا م قیمت تعمیر دستگاه خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.
09197374015       _        09359941394     _                02166172159

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها