آموزش تعویض کاور سامسونگ گلکسی آلفا

وبسایت آقای تعمیرات موبایل در این مقاله به شما گام به گام تعویض کاور سامسونگ گلکسی آلفا را آموزش خواهد داد 🙂 . شما در وبسایت آقای تعمیرات موبایل با پیگیری آموزش های تعمیر، در اندک مدت به یک تعیمرکار ماهر موبایل تعمیر تبدیل شوید.

درباره گوشی گلکسی آلفا

از مباحث پرطرفدار گوشی سامسونگ، قابلیت تعویض پذیری باتری آن است. به طور قطع این مورد یکی از نقاط قوت هر دستگاه سامسونگی است. به ویژه که اخیرا تقاضای بیش از اندازه از قدرت گوشی ها از میزان شارژدهی باتری یک اپیدمی شده است. گوشی گلکسی آلفا چندان محصول متفاوتی نیست. قاب پشت( از جنس پلاستیک که همچنان لایه ای از چرم روی آن را پوشانده) قابل جدا شدن است. باتری آن نیز براحتی تعویض می شود.

 

روش تعویض کاور سامسوگ گلکسی آلفا

 

حذف کاور سامسونگ گلکسی آلفا

  • در قسمت پشت تلفن، شکاف موجود در سمت چپ بالای چراغ قوه را پیدا کنید.تعویض کاور سامسونگ گلکسی آلفا
  • نوک ناخن یا ابزار تیز و غیر بُرَنده را در شکاف قرار دهید و بلند کنید تا کمی گوشه بالا سمت چپ پانل عقب را باز کنید.تعویض کاور سامسونگ گلکسی آلفا
  •  ابزار ناخن را در اطراف لبه بیرونی پانل عقب قرار دهید تا آن را کاملا از گوشی پخش کنید.

به این ترتیب شما کاور جدید را در محل مورد نظر با دقت کامل وارد کنید
به همین راحتی شما موفق به تعویض کاور قبلی گلکسی الفا شدید 🙂

آقای تعمیرات موبایل با افتخار در زمینه تعمیرات انواع گوشی سامسونگ، اپل و سایر برندها در سراسر تهران انجام میدهد. بنابراین دیگر نگران تحمل ترافیک برای پیدا کردن یک شرکت تعمیر گوشی معتبر نباشید. شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

 

بخوانید  تعمیرات موبایل در سبزوار
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها