اگر دارای گوشی هوشمندی هستید( آیفون؛ سامسونگ؛ شیاومی و …) هیچ فرقی ندارد چه برندی باشد و درب پشت گوشی تان مشکل دارد. و به دنبال تعمیر و یا تعویض درب پشت گوشی خود هستید؛ کافیست چند دقیقه وقت بگذارید و تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی و از شرایط آگاه نماییم.

انجام تمامی تعمیرات گوشی همرا و لوازم جانبی گوشی هوشمند در مرکز آقای تعمیرات موبایل با قطعات اورجینال.

تعویض درب پشت گوشی

تعویض درب پشت گوشی

گوشی های هوشمند در مدلها و برندهای مختلف از طراحی منحصر ب فردی برخوردارند. و هر برندی طراحی خاص خود را دارد که در هر مدل میتواند متفاوت باشد. به طور مثال شرکت اپل در مدلهای قدیمی تر خود ( مثلا 7plus ) از فریم و بدنه و پشت فریم فلزی استفاده میکند. اما در مدل های بالاتر (مثال11pro) از پشت شیشه استفاده میکند.

زمانی که گوشی شما از دستتان می افتد و یا به هر دلیلی مورد ضربه و آسیب قرار میگیرد، یکی از مهمترین مواردی که در معرض آسیب و شکستن یا خط و خش قرار دارد پشت گوشی میباشد. در مدلهایی که پشت گوشی فلز است و یک تیکه با فریم است (همانند7plus) باید برای رفع این ایراد، فریم کامل تعویض شود.

اما در مدلهای جدیدتر (مثال11pro) که از درب پشت شیشه ای استفاده میشود و بر اثر افتادن و شکستن نیازمند تعویض است اینطور نیست.  تعمیر در پشت گوشی هم نیازمند تخصص و مهارت بالا و داشتن ابزارالات و دستگاه های تخصصی این کار میباشد. نکته اینجاست که تمام برند های تولید کننده گوشی های هوشمند در مدلهای جدید تر خود سعی کرده اند از درب پشت شیشه ای یا پلاستیکی با کیفیت استفاده نمایند چرا که طراحی و ظاهر گوشی را بسیار جذاب تر میکند.

بخوانید  دوربین چهارگانه کیس محافظ شیائومی Mi CC10

تعویض درب پشت گوشی آیفون

تعویض درب پشت گوشی آیفون

آیفون سری های قدیمی که درب پشت ندارد؛ با تعویض فریم پشت گوشی کامل تعویض میشود. ما با دارابودن فریم های اورجینال تعویض آن را برایتان با کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. در مورد مدلهای بالا و جدید که دارای درب پشت شیشه ای هستند تعویض به دو صورت انجام میشود.

روش اول دستی است که جدا کردن درب پشت را با دست انجام میدهند. و روش دوم که ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل هم از آن برای جداسازی درب پشت استفاده میکنیم لیزری میباشد. که با استفاده از لیزر با بالاترین کیفیت درب پشت آسیب دیده را جدا و درب پشت اورجینال را برایتان نصب مینماییم و آن را برایتان گارانتی مینماییم.

تعویض درب پشت گوشی شیائومی

اکثر گوشی های شیائومی دارای درب پشت های شیشه ای و پلاستیکی میباشند که بر اثر ضربه خوردگی و افتادن، آسیب میبینند. ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با توجه به داشتن تمامی درب پشتهای گوشی های شیائومی و با استفاده از درب پشتهای اورجینال، این ایراد گوشی تان را با کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت و حداقل هزینه انجام خواهیم داد تا حس خوب رضایت پس از تعمیر را تجربه نمایید.

تعویض درب پشت گوشی سامسونگ

تعویض درب پشت گوشی سامسونگ

در پشت گوشی های سامسونگ قدیمی تر، اکثرا توسط خود دارنده گوشی باز میشود و باتری را هم میتوان مشاهده کرد. آن مدل ها همگی از جنس پلاستیک است و تعویض آن هم بسیار راحت و آسان است که نیاز به تعمیرکار و متخصص ندارد. اما سری های جدیدتر (همچونA50) که به اصطلاح میشود گفت پرس میباشد. جهت باز شدن و تعویض درب پشت باید به تکنسین متخصص و مرکز معتبر مراجعه نمایید.

بخوانید  تعمیرات گوشی شیاومی F5pro

ما به شما این نوید را میدهیم که مجموعه آقای تعمیرات موبایل با دارا بودن 10 سال سابقه تعمیرات گوشی های سامسونگ، تعویض تمامی درب پشت های گوشی های سامسونگ را با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال انجام داده و همچنین آنرا(درب پشت) را گارانتی مینماییم.

تعویض درب پشت انواع تبلت ها

برخی از مدلهای تبلت های موجود در بازار هم از درب پشت برخوردار هستند که در صورت آسیب و ضربه دیدن، احتمال شکستن آن زیاد است. اگر شما هم تبلتی دارید که درب پشت آن نیازمند تعویض است ما در خدمت شما عزیزان هستیم تا ایراد دستگاهتان را برایتان رفع نماییم.

تعویض درب پشت گوشی موتورولا

تعویض درب پشت گوشی های وانپلاس

گوشی های نوکیا

تعویض درب پشت گوشی هو آوی

تعویض درب پشت گوشی ریلمی

گوشی اوپو

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها