اگر شما هم گوشی فوق العاده A54 سامسونگ را خریده اید و مشکل و یا ایراداتی چه سخت افزاری و چه نرم افزاری دارد، و به دنبال یک مرکز معتبر جهت تعمیرات گوشی گلکسی A54 خود هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی نموده و شما را نسبت به ایراد پیش آمده برای دستگاهتان مطلع تر نماییم.

اگر زمان تا انتها ماندن با این مقاله را ندارید، فقط کافیست با شماره های موجود در سایت با همکاران ما تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید تا همکاران ما شرایط و موارد مربوط به تعمیر گوشی شما را مطرح نمایند.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب.

تعمیرات تخصصی سامسونگ گلکسی A54

گوشی A54 سامسونگ که یک گوشی میان رده با طراحی نسبتا خوبی است، در زمان عرضه با استقبال نسبتا خوبی مواجه شده است. در حال حاضر (شهریور ماه 1402) این گوشی در بازار موجود است و به فروش میرسد. این گوشی در بازار ایران هم همانند بازار جهانی تقریبا مورد استقبال قرار گرفته است. و از مشخصات نسبتا خوبی برخوردار است.

این گوشی را میتوان ورژن و نسخه بالاتر گوشی A34 نام برد. در ادامه در جدول پایین مشخصات این گوشی را میبینید.

مشخصات گوشی A54 سامسونگ

مشخصات گوشی A54 سامسونگ

تاریخ عرضه       15 مارس 2023 تراشه و تعداد هسته       اگزینوس 1380      تعداد 8 هسته
نوع سیستم عامل       اندروید   (درزمان عرضه اندروید13) دوربین پشت      اصلی واید 50         اولترا 12        ماکرو 5
وزن        202 گرم دوربین سلفی      32 مگاپیکسل
رنگها      1-سفید    2-سبز لیمویی      3-خاکستری تیره      4-بنفش نوع و ظرفیت باتری      لیتیوم پلیمری   ظرفیت 5000 میلی آمپر
نوع نمایشگر       سوپر آمولد حسگرها       اثر انگشت   شتاب سنج    ژیروسکوپ    قطب نما
ابعاد نمایشگر        6.4 اینچ سیم کارت       تک سیم    ___  دوسیم
حافظه ها       128  __ 256 نوع شارژ دستگاه       قابلیت شارژ سریع دارد  حداکثر توان 25 وات
RAM       6  __ 8 نوع حسگر اثر انگشت       اپتیکال (زیر نمایشگر)
بخوانید  تصاویر سامسونگ گلکسی S24 اولترا

همانطور که مشاهده میکنید مشخصات گوشی A54 نسبت به گوشی A34 تفاوت های کمی دارد. نکته دیگر این است که گوشی A54 هم همانند همه گوشی های هوشمند دیگر احتمال بروز مشکلات و ایرادات را دارد و از این قائده مستثنی نیست. و این ایرادات و مشکلات زیاد میباشند و در زیر به همه آنها پرداخته میشود.

اگر گوشی شما هریک از این مشکلات را دارد، هیچ نگران نباشید. ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل تمامی ایرادات مربوط به دستگاه شما را رفع نموده و تعمیر صورت گرفته بر روی دستگاهتان را گارانتی میکنیم تا با خیالی آسوده به استفاده از آن بپردازید.

انواع تعمیرات گوشی A54 سامسونگ

تعمیرات هارد گوشی A54
تعمیرات CPU گوشی A54
تعمیر صفحه نمایش گوشی A54
تعویض باتری گوشی A54
تعمیر آی سی شارژ گوشی A54
تعمیر سوکت شارژ گوشیA54
تعویض دوربین گوشیA54
ایراد اثر انگشت گوشیA54
ایراد صدا در گوشیA54
عدم آنتن دهی گوشی A54
رفع ایراد خاموشی گوشیA54
مشکل آبخوردگی گوشیA54
مشکلات مربوط به ضربه خوردگی گوشیA54

رفع ایراد خاموشی گوشی A54

تعمیرات سامسونگ گلکسی A54

خاموش شدن نابهنگام گوشی دلایل بسیار متعددی دارد. از نرم افزار گرفته تا سخت افزار. مواردی از ایرادات نرم افزاری وجود دارند که اگر برطرف نشوند به مرور زمان به سخت افزار دستگاه آسیب میرسانند و برخی مواقع هم به خاطر مشکل در هارد یا CPU دستگاه، گوشی خاموش میشود. و یا گاهی بر اثر ایرادات مربوط به کانکتورهای مربوطه از جمله ایراد کانکتور باتری یا ایراد کلید پاور دستگاه خاموش شده و به هیچ عنوان روشن نمیشود.

اما جای نگرانی نیست. همکاران ما در خدمت شما عزیزان هستند تا ایراد را رفع نموده و گوشیتان را به مرحله استفاده مجدد برگردانند.

بخوانید  تعمیر گوشیF23سامسونگ

مشکل آبخوردگی گلکسی A54

چنانچه شما صاحب گوشی A54 سامسونگ هستید و با مشکل آبخوردگی و یا نفوذ مایعات برخورده اید، اولین کار اینست که گوشی را با استفاده از پارچه ای نرم که به دستگاه آسیب نزند و به سطح گوشی خط و خش نیندازد، آن را خشک سپس خاموش نموده و به هیچ عنوان گوشی را به شارژ نزنید. (چرا که به دلیل وجود مایعات در سطح برد ایجاد اتصالی و خرابی بیشتر در گوشی رخ خواهد داد) و آن را به یک مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ تحویل داده تا عیب یابی و رفع ایراد شود.

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی A54

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی A54

صفحه نمایش یا همان تاچ و ال سی دی گوشی ها اولین و در معرض خطر ترین قسمت گوشی هستند. که با ضربه خوردگی و یا آبخوردگی میتواند دچار مشکل و خرابی شود. این اتفاق در تمامی گوشی ها مشابه است و گوشی A54 سامسونگ هم از این قائده مستثنی نیست. اما اگر شما دارای گوشی A54 میباشید و با مشکل خرابی تاچ و ال سی دی آن مواجه شده اید، نگران نباشید!

مجموعه آقای تعمیرات موبایل با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیرات محصولات سامسونگ و با استفاده از قطعات 100% اورجینال صفحه نمایش دستگاه شما را تعویض نموده وآن را گارانتی نموده تا با خیالی آسوده به استفاده از آن بپردازید.

ایراد دوربین گوشی A54

دوربین های چند گانه گوشی A54 هم همانند گوشی های هوشمند دیگر ممکن است دچار خرابی و مشکل بشوند. این ایرادات شامل سیاه شدن دوربین، باز نشدن دوربین، خط خط شدن دوربین و…. میباشد. گاهی بر اثر ضربه خوردگی به لنز دوربین یا نفوذ مایعات نیاز به تعویض دوربین است. نکته مهم در هنگام تعویض، استفاده از دوربین اورجینال و اصلی است.

بخوانید  چیپست گوشی سامسونگ گلکسی s22 پلاس

تعویض باتری گوشی A54

تعمیرات گوشی A54 سامسونگ

طول عمر باتری گوشی های هوشمند محدود است. همچنین در مدلهای مختلف زمان و عمر آنها متفاوت است. و پس از چند سال استفاده باتری ضعیف شده و نیازمند تعویض است. و باتری لیتیوم پلیمری گوشی A54 هم پس از چند سال استفاده ضعیف شده و نیاز به تعویض دارد. اگر در تعمیرات گوشی A54 سامسونگ نیاز به تعویض باتری دارد، مجموعه ما با استفاده از باتری های اورجینال و دارا بودن گارانتی های 6 ماهه آنرا برای شما تعویض میکند تا با خیالی آسوده به استفاده از گوشیتان بپردازید.

تمامی مشکلات گوشی A54 که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد و در بالا ذکر شد، توسط تیم متخصص تعمیرات موبایل انجام پذیر است. با از طریق شماره های مندرج در سایت با ما در تماس باشید.

تعمیرات سامسونگ گلکسی A54
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها