Samsung Galaxy S24 Ultra در عکس های واقعی فاش شد. در این مطلب به بررسی ویژگی ها و تصاویر گلکسی S24 اولترا میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی هاس سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری مجرب و حرفه ای.

تصاویر گلکسی S24 اولترا

تصاویر سامسونگ گلکسی S24 اولترا

با توجه به اینکه شایعات معرفی سری گلکسی اس 24 در 17 ژانویه انجام می شود، تنها چند هفته تا معرفی محصول بعدی پرچمداران سامسونگ فاصله داریم. افشای جدیدی به صورت آنلاین، گلکسی اس 24 اولترا را به رنگ نقره ای نشان می دهد. پرچمدار آینده سامسونگ تقریباً شبیه به گلکسی اس 23 اولترا است اما با صفحه نمایش و پشت تخت.

S24 Ultra طراحی دوربین سلفی خود را با هر چهار دوربین در یک حلقه فلزی جداگانه حفظ خواهد کرد. همچنین می‌توانیم قاب تیتانیوم را مشاهده میکنیم که قرار است جایگزین پوشش آلومینیومی Armor از سری S23 شود. انتظار می رود سامسونگ در تاریخ 17 ژانویه در یک رویداد ویژه در سنخوزه کالیفرنیا از سری گلکسی اس 24 رونمایی کند.

این رویداد در ایالات متحده برگزار می شود. طبق گفته Tarun Vats، پیش‌سفارش‌ها بلافاصله پس از این رویداد آغاز می‌شود و انتظار می‌رود محموله‌ها بین 26 تا 30 ژانویه وارد بازار شوند و پس از آن به بازار عرضه شود.

سه پرچمدار گلکسی اس 24 باید با طراحی مشابه نسخه های قبلی خود وارد بازار شوند، اما ما انتظار داریم که پیشرفت های نرم افزاری زیادی از جمله One UI 6.1 و هوش مصنوعی Generative به نام Gauss داشته باشند. انتظار میرود گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس در بازارهای خاصی دارای اگزینوس 2400 باشند، در حالی که اس 24 اولترا تنها با اسنپدراگون 8 نسل 3 با هسته اصلی تقویت شده Cortex-X4 از CPU عرضه خواهد شد.

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی a52s + نقد و بررسی و قیمت

تصاویر گلکسی S24 اولترا
منبع: به گزارش از phonearena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها