امروزه بخاطر کمبود وقت، ترافیک، و سایر مشکلاتی که با آن مواجه هستیم به دنبال انجام کارها بصورت انلاین هستیم. شاید شما هم به این فکر کرده اید که آیا تعمیر هندزفری شیائومی بصورت غیرحضوری انجام میشود یا خیر؟ در ابتدا ببینیم شیائومی چه سهمی در بازار را از آن خود کرده است. سپس به این سوال پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات لوازم جانبی برند شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل بصورت انلاین.

مقدمه

برند نوظهور شیائومی که در مدت کوتاهی بازار بسیار خوبی را برای فروش محصولات خود پیدا کرد و رقیب بسیار جدی برای رقیبان خود همچون سامسونگ و آیفون شد، پس از بازار گوشی وارد بازار هندزفری و هدست هم شد و در این زمینه هم بطور قابل قبولی خوب پیش رفته است. هر چند که هندزفری های آن از کیفیت بالایی برخوردار نیستند؛ ولی در مقایسه با قیمتهای پایین آن نمره قبولی را میگیرد. و نسبتا سهم قابل توجهی از بازار این محصولات را در ایران از آن خود کرده است.

هدفون و هندزفری های شیائومی که بسیار زیبا و کاربردی هستند در انواع و کیفیتهای مختلف در بازار موجود می باشند که بسته به قیمت آن از کیفیت بالاتری برخوردارند.

از مزایای استفاده از هندزفری های بلوتوثی میتوان به استفاده از آن هنگام ورزش، رانندگی و یا درحال کار و هرگونه فعالیت دیگر اشاره نمود. که باعث میشود کاربر به موسیقی و یا مکالمه تلفنی خود بدون آنکه تلفن همراه خود را در دست داشته باشد بپردازد. و با امنیت خاطر ب فعالیت خود ادامه دهد.

بخوانید  فهرست پرفروش ترین گوشی های بازار ایران

تعمیر هندزفری شیائومی

تعمیرات هندزفری برند شیائومی

چنانچه شما هم از این هندزفری، هدست و یا هدفون های شیائومی استفاده میکنید و به مشکل خورده است؛ میتوانید طی تماس با همکاران ما  در صورت امکان به صورت غیر حضوری مشکلتان را رفع نمایید. و در صورت رفع نشدن مشکل دستگاه مورد نظر را برای ما ارسال نمایید تا با بهترین کیفیت و حداقل زمان با استفاده از قطعات اورجینال و قیمتی عالی مشکل دستگاه شما را رفع نموده و در اختیار شما قرار دهیم.

تیم آقای تعمیرات موبایل با استفاده از تکنسین های متخصص و با سابقه تمامی مشکلات این دستگاه ها را که شامل : تعمیر هندزفری شیائومی

تعویض باتری

تعویض اسپیکر

تعمیر اسپیکر

رفع ایراد قطع شدن بلوتوث

ایراد شارژ نشدن

ایراد ارسال صدا

مشکل در دریافت صدا

ایراد زود خالی شدن باتری

آبخوردگی

ضربه خوردگی

شکستگی کیس

ایراد سوکت شارژ

ایراد قطع و وصل تماس

پاره شدن توری های دستگاه  و . . .    را به بهترین شکل ممکن برایتان رفع خواهد کرد.

آقای تعمیرات موبایل

یک نکته در مورد آبخوردگی که باید مورد توجه قرار گیرد اینست که چنانچه دستگاه شما مورد نفوذ آب قرار گرفت؛ بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن آن را به تکنسین مربوطه ارجاع داده تا سرویسهای اولیه روی دستگاه صورت گیرد. در غیر اینصورت میتواند خسارات بیشتری را در بر داشته باشد.

دلیل این است که آب پس از خشک شدن در نقطه مربوطه باعث ایجاد سولفات شده که میتواند منجر به قطع شدن مسیرهای روی برد شود. همچنین باعث مشکلات و هزینه بیشتر میشود و حتی در برخی موارد میتواند دلیل درست نشدن دستگاه باشد.

بخوانید  نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 11

تعمیر هندزفری شیائومی
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها