اگر به دنبال تعمیرات گوشی پوکو m3 خود بصورت فوری هستید؛ همچنین کیفیت و اصالت قطعات مصرفی برای شما اهمیت دارد، این مطلب و این مرکز تعمیرات موبایل برای شماست! با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های پوکو در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

درباره ی برند پوکو poco

شرکت پوکو یا همان پوکوفون در سال 2018 تاسیس شد. و مدتی تحت عنوان یکی از خط تولیدهای برند بزرگ شیائومی یک خط تولید جداگانه  به اسم پوکوفون فعالیت کرد. و و بعد از گذشت سه سال فعالیت زیر نظر شیائومی بالاخره در سال 2021 تصمیم ب جدایی گرفت و درهمان سال از شیائومی جدا و به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز نمود.

این برند در دستور کار خود تولید و عرضه گوشی های میان رده و دارای ارزش خرید بالا را دارد. و همیشه سعی کرده گوشی های مقرون به صرفه را به بازار عرضه کند. یکی از این گوشیهای مقرون به صرفه و میان رده مدل poco m3 میباشد که در ادامه مطلب به آن بیشتر خواهیم پرداخت. گوشی پوکو m3 که با فروش و استقبال خوبی هم روبرو شد با توجه به مزیتها و ویژگی های مثبت بسیاری که دارد؛ از نقطه ضعفها و باگهایی هم برخوردار است که در ادامه به آنها میپردازیم.

تعمیرات گوشی پوکو m3

تعمیر تخصصی گوشی پوکو m3

گوشی poco m3 هم همانند سایر مدلهای گوشی خراب میشوند و ایراد پیدا میکند. در این مقاله قصد داریم به ایرادات و مشکلات این مدل گوشی بپردازیم. ایراداتی که برای گوشی پوکو ام 3 پیش خمی آید شامل نرم افزار و سخت افزار میباشد. خود ایرادات و مشکلات سخت افزاری مجددا به دو قسمت تقسیم میشود.

بخوانید  تعمیرات موبایل در استان مرکزی

یک سری ایرادات که نظیر: خاموشی گوشی، شارژ خالی کردن، ایراد هارد، cpu و ایراد باتری است. یک سری ایرادات دیگر که خود به خود پیش می آید. و مشکلات دیگری هم بر اثر سهل انگاری خود فرد مانند آبخوردگی و ضربه خوردگی به وجود می آید.

تعمیر صفحه نمایش پوکو m3

یکی از مزیت های گوشی های پوکو m3، ارزان قیمت بودن صفحه نمایش آن میباشد. که به نسبت قیمت خود گوشی از قیمت خوبی برخوردار است. و این مدل گوشی سه کیفیت ال سی دی در بازار دارد که شامل1: اورجینال با فریم 2: اورجینال بدون فریم و 3: غیر اورجینال بدون فریم میباشد.

در مجموعه آقای تعمیرات مویابل هر سه نوع کیفیت موجود است. و همکاران ما کیفیت صفحه نمایش ها را به مشتریان نشان داده و قیمتها را اعلام میکنند. در صورت تایید هر مدل که مشتری عزیز انتخاب کند، همان مدل را با بالاترین کیفیت و حداکثر زمان 2 ساعت نصب نموده و تحویل مشتری خواهند داد. همچنین یک عدد گلس رایگان به عنوان هدیه روی صفحه نمایش نصب میشود.

تعویض باتری پوکو m3

تعویض باتری پوکو m3

 

خرابی باتری گوشی های هوشمند امری اجتناب ناپذیر است و مدل پوکو ام 3 هم از این قائده مستثنی نیست. پس از چندسال استفاده از گوشی، باتری معیوب شده و نیازمند تعویض است. گاهی موارد هم باتری باد کرده و در صورت اینکه تعمیر آن صورت نگیرد میتواند باعث مشکلات بیشتری برای گوش هوشمند شما همچون فشار آوردن به ال سی دی و خراب شدن ال سی دی و یا شکستن درب پشت گوشی و…بشود.

 

پس باید درصورت دیدن بادکردگی حتما به یک مرکز معتبر مراجعه نموده و باتری دستگاه را تعویض نمایید. به یاد داشته باشید که باتری با گارانتی تهیه نمایید؛ تا درصورت بروز مشکل مجددا هزینه ای نپردازید. قابل ذکر است که تمامی باتری های مجموعه آقای تعمیرات موبایل دارای گارانتی سه ماه تا شش ماهه میباشند.

بخوانید  تعمیرات موبایل شیائومی در سعادت آباد

خاموشی گوشی poco m3

یکی از معایب و مشکلات و باگ های اصلی گوشی های مدل poco m3 اینست که ناگهانی و بدون هیچ ضربه و فشاری گوشی خاموش میشود. و هرچه تلاش میکنید روشن نمیشود. به هیچ عنوان نگران نباشید در اینصورت فقط کافیست با همکاران ما تماس حاصل نموده تا در اولین فرصت ممکن و با حداقل زمان و هزینه و استفاده از قطعات صد درصد اورجینال مشکل گوشی شما را رفع کنیم.

ما حس خوب رضایت پس از تعمیر را به شما هدیه خواهیم داد.

ایراد هارد گوشی پوکو m3

ایراد هارد گوشی پوکو m3

هارد یا همان حافظه گوشی یکی از مهمترین قسمتهای گوشی است. و در صورت سوختن این قطعه گوشی یا خاموش میشود و روشن نمیشود. و یا ریستارت میشود و تا صفحه لوگو بالا می آید، مجدد ریستارت میکند. در این مورد باید حتما تعمیر این قطعه صورت پذیرد تا دستگاه به چرخه استفاده برگردد. درغیر اینصورت گوشی بلا استفاده است.

در زمان تعمیر آن باید توجه داشته باشید که از قطعه اورجینال استفاده شود چرا که در صورت استفاده از قطعات غیر اورجینال امکان درست نشدن گوشی و یا خرابی پس از تعمیر نیز وجود دارد.

ایراد صدا در گوشی poco m3

برخی موارد مشکل صدا برای گوشی پوکو m3 شماپیش می آید که شامل: عدم ارسال صدا، عدم دریافت صدای طرف مقابل و نداشتن صدای خروجی اسپیکر هنگام شنیدن موزیک میباشد. ولی اصلا نگران نباشید. تکنسینهای متخصص مجموعه آقای تعمیرات موبایل تمامی ایرادات مربوط ب صدای دستگاه شما را برایتان حل خواهند نمود.

شارژ نشدن گوشی poco m3

شارژ نشدن گوشی poco m3

در صورتی که گوشی  poco m3  شما شارژ نداشته باشد؛ میشود گفت که گوشی بلا استفاده است. اگر دوربین گوشی خراب باشد؛ از دیگر قابلیت های آن میتوان استفاده کرد ولی اگر شارژ نداشته باشد و خاموش شود دیگر هیچ کاری نمیشود کرد. چه دلایلی ممکن است باعث این مشکل بشود؟

بخوانید  تعمیرات گوشی ال جی LG

خرابی سوکت شارژ یا برد شارژ و یا هر دلیل دیگر مثل آی سی شارژ و… باعث شارژ نشدن گوشی میشود. این مورد یک ایراد اساسی و بزرگ است که باید رفع شود تا گوشی به چرخه استفاده برگردد. خرابی سوکت شارژ و یا برد شارژ ( در برخی مدلها برد شارژ دارند برخی برد شارژ ندارند و سوکت بر روی برد اصلی سوار است) دلایل متعددی دارد. ولی یکی از شایع ترین دلایل نحوه نادرست زدن شارژر به گوشی و کشیدن آن از سوکت میباشد.

ایراد cpu

یکی از اصلی ترین قسمتهای برد گوشی پوکو m3 یا اصطلاحا مغز گوشی، cpu نام دارد. که کار آن پردازش اطلاعات میباشد و در صورت سوختن این قطعه گوشی خاموش میشود. و تا رفع ایراد صورت نگیرد به هیچ عنوان روشن نمیشود. تعمیر این قطعه مستلزم تخصص و مهارت بسیار بالا میباشد و باید در انتخاب مرکز تعمیر این ایراد بسیار دقت نمایید.

تعمیرات گوشی پوکو m3
منبع: mrmobilerepair
رای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها