اگر گلکسی A34 سامسونگ دارید و با مشکل مواجه شده است و به دنبال یک مرکز تخصصی جهت تعمیر سامسونگ گلکسی A34 خود هستید؛ کافیست کمتر از 10 دقیقه وقت بگذارید و تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. تا شما را در روند تعمیر آن راهنمایی کرده تا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت دستگاه خود را تعمیر نمایید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

تعمیرات تخصصی گوشی A34 سامسونگ

یکی از پر فروش ترین و برترین گوشی های موجود در بازار در حال حاضر (شهریور1402) گوشی A34 سامسونگ است. که بسیار مورد استقبال و مورد علاقه کاربران است. و در حال حاضر نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و به تعداد آنها هم اضافه میشود. دلیل این استقبال کیفیت بالای دستگاه و طراحی ظاهری زیبای آن در کنار قیمت مناسب آن میباشد.

همه این دلایل باعث میشود این گوشی که در حال حاضر هم در بازار موجود است فروش بسیار بالایی را نسبت به دیگر هم رده های خود داشته باشد. در ادامه در جدول پایین مشخصات دستگاه را مشاهده میکنید.

مشخصات سامسونگ گلکسی A34

مشخصات گوشی A34 سامسونگ

تاریخ عرضه     24 مارس 2023 تراشه و تعداد هسته         مدیا تک    8 هسته
نوع سیستم عامل     اندروید   (اندروید13 در زمان عرضه) دوربین پشت       دوربین اصلی 48      دوربین اولتراواید 8      دوربین ماکرو  5
وزن     199 گرم دوربین سلفی       13 مگاپیکسل
رنگها      بنفش _خاکستری _ نقره ای  _ سبز لیمویی نوع و ظرفیت باتری       لیتیومی      ظرفیت 5000 میلی آمپر
نوع نمایشگر       سوپر آمولد حسگرها      اثر انگشت . شتاب سنج .قطب نما و ژیروسکوپ
ابعاد نمایشگر       6.6اینچ سیم کارت      تک سیم  کارت (نانو سیم)  و  دو سیم کارت (نانو سیم)
حافظه ها     128 و 265 شارژ دستگاه      پشتیبانی از شارژ سریع با توان حداکثر 25 وات
RAM     6  و 8 نوع حسگر اثر انگشت          اپتیکال   (زیر نمایشگر)
بخوانید  نکات تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی

همانطور که در جدول مشاهده میکنید، این گوشی از مشخصات نسبتا خوبی نسبت به قیمت خود برخوردار است. و همین دلیل دیگری بر پرفروش بودن آن است. اما برای گوشی A34 هم همانند سایر گوشی های هوشمند دیگر امکان خرابی و ایجاد مشکلات متعدد وجود دارد. علتهای مختلفی میتواند داشته باشد از ضربه خوردگی گرفته تا نفوذ آب و مایعات و یا برخی مشکلات نرم افزاری و….

ما به شما این نوید را میدهیم که جای نگرانی نیست. مجموعه آقای تعمیرات موبایل با بیش از 10 سال سابقه و دارا بودن تکنسین های مجرب و به روز ترین تکنولوژی تعمیر دستگاه شما را با کمترین زمان و هزینه و با بهترین کیفیت انجام داده و تعمیر صورت گرفته بر روی گوشی را گارانتی میکنیم تا با خیال آسوده به استفاده از دستگاهتان بپردازید.

تعویض ال سی دی گلکسی A34

همانطور که میدانید صفحه نمایش گوشی A34 از نوع سوپرآمولد میباشد که دارای کیفیت عالی است. و گاهی مواقع بر اثر ضربه خوردن یا فشار آمدن و یا افتادن در آب ال سی دی گوشی ایراد پیدا میکند و ایرادات آن متعدد است. از کار نکردن تاچ گرفته تا رفتن تصویر یا پرپر زدن تصویر و یا رنگ قاطی کردن که در این موارد بایستی تاچ و ال سی دی دستگاه تعویض شود.

در تعمیر سامسونگ گلکسی A34 استفاده از صفحه نمایش اورجینال بسیار مهم است. به همین علت است که باید دقت نمایید دستگاه خود را به یک مرکز معتبر جهت تعمیر ارائه نمایید. ما به شما تضمین استفاده از قطعات اورجینال را میدهیم و قطعات مصرفی را برایتان گارانتی مینماییم.

بخوانید  نسخه نهایی دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی

تعویض باتری A34

تعویض باتری سامسونگ گلکسی A34

اگر باتری  لیتیومی 5000 میلی آمپری گوشی A34 شما زود شارژ خالی میکند. و شما را آزرده خاطر کرده است و به دنبال رفع این ایراد و مشکل هستید ما مجموعه آقای تعمیرات موبایل را به شما معرفی مینماییم. هم باتری های مجموعه ما از گارانتی 6 ماه برخوردار اند و هم اصل بودن باتری را برایتان تضمین مینماییم.

در ضمن هزینه (اجرت) تعویض باتری گوشی شما به صورت رایگان انجام میشود. و زمان تعویض آن هم کمتر از 2 ساعت است. پس اگر باتری گوشی 34 شما با مشکل مواجه شده است فقط کافیست از طریق شماره های موجود در سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

ایراد آبخوردگی گلکسی A34

گاهی مواقع به دلیل حواس پرتی و یا اتفاق های متعدد، آب و یا مایعات بر روی گوشیتان ریخته و به درون آن نفوذ میکند. اگر گوشی A34 شما با این مشکل مواجه شده است باید قبل از انجام هرکاری گوشی را خاموش نموده و با یک دستمال نرم آن را تمیز کنید. تا جای ممکن آنرا خشک کنید و آن را به اولین و نزدیکترین مرکز معتبر جهت انجام سرویس و رفع ایرادات ممکن ارائه نمایید.

مشکل دوربین گوشی A34

مشکل دوربین گوشی A34

یکی از ایرادات رایجی که برای اکثر گوشی های هوشمند دارای دوربین پیش می آید و گوشی A34 هم از این قائده مستثنی نیست. ایراد دوربین و خرابی دوربین میباشد. این خرابی ها اشکال متفاوتی دارد مثل سیاه شدن دوربین، پرپر زدن دوربین، بازنشدن دوربین و….است و با توجه به اینکه گوشی A34 دارای چند دوربین میباشد برخی مواقع با تعویض یک دوربین که ایراد دارد مشکل برطرف میشود.

در برخی مواقع باید سه دوربین به طور کامل و باهم تعویض شوند. توجه داشته باشید که اصل بودن و اورجینال بودن دوربین بسیار مهم است چرا که اگر از دوربین غیر اورجینال استفاده شود در بلند مدت کیفیت آن کاهش میابد.

بخوانید  تعمیرات موبایل در اندرزگو

خاموش شدن ناگهانی گوشی A34

اگر گوشی شما به یکباره خاموش شده است و دیگر روشن نمیشود دلایل متعددی میتواند داشته باشد که شامل ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری است. ایرادات سخت افزاری خود شامل چندین مورد از قبیل ایراد دکمه پاور،  ایراد هارد و CPU مشکل در مدار شارژ و… میباشد. اما نگران نباشید. ما تا برطرف شدن کامل ایراد دستگاه شما با شما هستیم فقط کافیست با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

مشکل شارژ نشدن گوشی A34

یکی از ایرادات رایجی که برای تمامی گوشی ها پیش می آید مشکل شارژ نشدن گوشی است. به اینصورت که هرچه گوشی را به شارژ متصل میکنید شارژ نمیشود. در اولین مورد باید از سالم بودن شارژر گوشی و کابل آن اطمینان حاصل کنید. اگر بازم هم شارژ نکرد باید دستگاه را به یک مرکز معتبر جهت تعویض سوکت شارژ یا برد شارژ به صورت کامل ارائه دهید تا درست شود.

اگر شما دارای گوشی A34 سامسونگ هستید و با هر مشکلی از جمله موارد ذکر شده بالا و یا مواردی و ایراداتی که در ذیل به انها پرداخته شده است مواجه شده اید ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل تمامی مشکلات دستگاه شما را برایتان رفع خواهیم نمود این مشکلات عبارت اند از:

مشکل آنتن دهی گوشیA34

ایراد برد گوشیA34

مشکل در صدای  گوشیA34

ایراد آنتن دهی گوشیA34

مشکل و ایراد هارد گوشی A34

ایراد CPU گوشی A34

مشکل و ایراد صدا در گوشی A34

شکستن گلس فنی گوشی A34

عدم شناسایی سیم کارت گوشیA34

ایراد شیشه لنز  گوشیA34 و …

تعمیر سامسونگ گلکسی A34
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها