تعمیرات گوشی گوگل پیکسل

تعمیرات گوشی گوگل پیکسل در ایران انجام میشود یا خیر؟ این سوالی هست که برای اکثر دارندگان این گوشی ها و یا کاربرانی که قصد خرید این گوشی های این برند را دارند پیش آمده و پیش می آید.

و ما با افتخار به شما این نوید را میدهیم که خدمات تعمیرات گوشی های گوگل پیکسل در مجموعه بزرگ آقای تعمیرات موبایل صورت میپذیرد و دیگر هیچ جای نگرانی نیست و اگر قصد خرید این گوشی ها را دارید با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید. ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل تمامی خدمات تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های برند گوگل را برای شما با استفاده از قطعات 100 درصد اورجینال، و با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. و در رابطه با هزینه هم کمترین قیمت ممکن را پرداخت خواهید نمود.

Google Pixel

شرکت گوگل تقریبا در سال 2004 بود که قصد خرید سهام اندروید را داشت و در اوایل سال 2005 این اقدام را انجام داد. و تقریبا تا سال 2008 اخباری از آن به بیرون مخابره نشد و در سال 2008 شرکت گوگل اولین تلفن همراه خود را به بازار روانه کرد که در زمان عرضه از تمامی امکانات زمان خود بهره میبرد.

از همان زمان هم پله پله جلو آمده است و تا چند روز پیش که گوشی پیکسل 8  و گوگل پیکسل 8 پرو خود را رونمایی کرد که از هوش مصنوعی بهره میبرد و بسیار مورد استقبال عموم در سرتاسر جهان و به خصوص طرفداران خود واقع شده است. و در ایران هم که برندی نا آشناست روز به روز دارد به طرفداران این برند افزوده میشود.

بخوانید  دلایل داغ شدن گوشی

 

تعمیرات گوشی گوگل پیکسل

ایرادات و تعمیرات رایج گوشی های گوگل

ایرادات مربوط به صفحه نمایش گوشی های گوگل

خرابی مربوط به صدای گوگل پیکسل

و مشکلات هارد در  گوشی های برند گوگل

خراب بودن باتری گوشی گوگل

مشکل عدم شارژ گوشی های گوگل

و خراب شدن cpu دستگاه

آبخوردگی دستگاه های برند گوگل

ضربه خوردگی گوشی های گوگل

رفع ایرادات عدم شناسایی سیم کارت

تعویض درب پشت

ایرادات مربوط به فریم

خراب شدن تاچ دستگاه

خرابی های دوربین های دستگاه

 

 

تعمیرات در محل

یکی دیگر از خدمات مجموعه آقای تعمیرات موبایل خدمت تعمیرات گوشی های گوگل پیکسل در محل خود مشتری میباشد. به این صورت که با تماس با مجموعه ما و اعلام ایراد و خرابی دستگاهتان همکاران ما با ارسال تکنسین مربوطه به محل کار یا منزل (یا محل ) مشتریان عزیزمان تعمیر دستگاهتان را در حضور خود مشتری انجام داده و دیگر نیازی نیست مشتری برای تعمیر دستگاه خود این ترافیک و آلودگی شهر بزرگ تهران را تحمل نماید.

جهت اطلاع از اخبار به روز دنیای موبایل پیج اینستاگرام مجموعه آقای تعمیرات موبایل را دنبال نمایید.

چنانچه نیازمند راهنمایی و یا مشاوره در رابطه با تعمیر دستگاه خود هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09129361689  __  09359941394  __  02188904324

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها