تعمیرات قسطی موبایل

کاربر عزیز  در این مطلب که در حال خواندن آن هستید، به موضوع تعمیرات قسطی موبایل میپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه شما را بیشتر راهنمایی نماییم.

آقای تعمیرات موبایل ، ارائه کننده انواع خدمات تعمیرات و خرید بصورت نقد و اقساط.

با توجه به نوسانات بسیار بالای ارز در بازار و افزایش روز به روز قیمت ها یکی از بهترین روشها برای خریددستگاه هایی که به آنها نیاز دارید. و برای شما ضروری است و نمی توانید صبر کنید تا پولتان جمع شود تا آن را خریداری کنید. (در صورتی که تا مبلغ جمع شود احتمال افزایش قیمتها بسیار است) این روش است که به صورت اقساطی خرید کنید.

میتوانید اینگونه اول دستگاه یا وسیله مورد نظر خود را خریداری کنید و به صورت ماهانه یا موارد دیگر اقساط آن را پرداخت نمایید. و دیگر نوسانات بازار و افزایش قیمت آن کالا برای شما اهمیتی ندارد و شما فقط به پرداخت اقساط فکر میکنید و نه افزایش قیمت کالای مورد نظر.

 

 

 

 

 

خرید اقساطی به چه معناست؟

خرید اقساطی اینگونه است که شما قصد خرید دستگاهی (مثال :موبایل .یخچال . تلوزیون .موتورسیکلت و…)  و یا دریافت خدمتی (مثال:تعمیر موبایل. تعمیر لباسشویی. تعمیر لبتاب و…) را دارید ولی در آن زمان مبلغ مورد نظر را در حساب خود ندارید و یا دارید شرایط پرداخت را ندارید در این مورد فروشنده به دو روش به شما خرید اقساطی را برای شما فراهم مینمایید در روش اول اینکه شما مبلغی از مبلغ کل را اول پرداخت مینمایید (پیش پرداخت)و الباقی مبلغ را به صورت توافقی (ماهانه. هفتگی .سالانه و…) به فروشنده خواهید پرداخت و یا اینکه در روش دوم شما همه مبلغ مورد نظر را به صورت اقساطی پرداخت خواهید نمود یا اصطلاحا از دم قسط خرید خود را انجام میدهید و در رابطه با شرایط و نحوه دریافت اقساط روشهای مختلفی وجود دارد که اکثر فروشنده ها بابت اقساط چک یا سفته دریافت میکنند از خریدار.

بخوانید  تعمیرات موبایل در نازی آباد

 

 

 

 

مزایای خرید اقساطی چیست؟

تعمیرات قسطی موبایل

1: یکی از مزایای خرید و یا تعمیرات قسطی موبایل اینست که چنانچه بخواهید خریدی انجام دهید که مبلغ آن قابل توجه باشد. این خرید نقدی باعث میشود که به شما و خانواده از لحاظ مالی فشاری وارد شود. چرا که یکجا مبلغی را بایستی بپردازید و شاید به مسايل دیگر زندگی هم آسیب مالی بخورد. ولی زمانی که به صورت اقساط خریداری کنید شما به صورت بلند مدت یا کوتاه مدت اقساط را با انتخاب خود انتخاب نموده وپرداخت مینمایید.

2: در صورتی که شما زمانی هزینه ای سنگین را در مراحل زندگی پرداخت نموده باشید و اوضاع مالی مناسبی نداشته باشید. در آن برهه زمانی و به یکباره مثال یخچال یا تلفن همراه شما  هم در همان برهه زمانی دچار آسیب جدی شده باشد و قصد تعمیرات قسطی موبایل خود را داشته باشید و یا بخواهید آنرا تعویض نمایید. با خرید اقساطی است که میتوانید چند دستگاه همزمان خرید(یا تعمیر) نمایید و طی ماه های آتی اقساط آن را بپردازید.

3: یکی دیگر از مزیت های خرید اقساط آن زمانیست که شما با خرید دستگاه موردنیاز خود بصورت اقساط، با افزایش قیمتها دیگر شما ضرر نخواهید کرد. چراکه شما با قیمت پایینتر خریده اید و افزایش قیمتها به شما آسیبی نخواهد زد. و شما فقط بایستی به فکر پرداخت اقساط خود باشید و دغدغه و نگرانی بابت این افزایش قیمت دلار و نوسانات بازار ندارید.

سایر مزیت ها

4: با خرید اقساطی شما میتوانید سرمایه خود را به کسب و کار خود وارد نمایید. و خورد خورد بابت دستگاهی که خرید و یا تعمیر نموده اید اقساط پرداخت نمایید. و یا اگر کارمند هستید میتوانید ماهانه با دریافت حقوق خود اقساط را بپردازید.

بخوانید  پایان کار سرویس Google Play Music

5: چنانچه شما کالایی را بسیار عجله ای نیاز داشته باشید که بخرید و یا تعمیر نمایید. (مثال  موبایل و یا لپ تاپ تان را باید سریع تعمیر نمایید) و هزینه آن راهم نداشته باشید نیاز نیست که به سرماه برسد حقوقتان را دریافت کنید. یا صبر کنید کار کنید و پول به دست بیاورید و بعد اقدام نمایید. در روش اقساطی همان لحظه به خواسته خود خواهید رسید و در آینده مبلغ را خواهید پرداخت.

 

6:یابرخی موارد کالاهایی هست که برخی افراد هیچموقع نمیتوانند به دلیل وسع مالی پایین به صورت یکجا مبلغ آن را بپردازند و خرید نماییند ولی با روش خرید اقساطی این مورد تحقق میابد و امکانش وجود دارد.

 

 

 

تعمیرات اقساطی در مجموعه آقای تعمیرات موبایل

خبر خوبی که برای مشتریان و کاربران عزیز مجموعه آقای تعمیرات موبایل داریم اینست قصد داریم که جهت رفاه حال مشتریان عزیز و سهولت در پرداخت هزینه های تعمیرات دستگاه های خود اعم از تعمیرات موبایل. تعمیرات تبلت و تعمیرات لپ تاپ مشتریان عزیز بتوانند هزینه ها را به صورت اقساطی پرداخت نمایند تا بلکه کمکی هرچند کوچک کرده باشیم به مشتریان عزیزمان.و در این راستا رایزنی هایی صورت گرفته و در اولین فرصت  پس از تایید شرایط و نحوه پرداخت مجددا به سمع نظر عزیزان خواهیم رساند و درحال حاضر مسايل مربوطه در دست بررسی میباشد و تا اواخر سال انشا…این خدمت (تعمیرات اقساطی ) هم در مجموعه استارت خواهد خورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

چنانچه نیازمند راهنمایی و یا مشاوره در رابطه با تعمیرات قسطی موبایل خود هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

بخوانید  گوشی iQOO vivo Snapdragon 855

۰۲۱۸۸۹۰۴۳۲۴    _____         ۰۹۳۵۹۹۴۱۳۹۴         ____     ۰۹۱۲۹۳۶۱۶۸۹

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها