ریلمی برندی نوظهوری است که به تازگی وارد بازار شده است و در ایران هم تقریبا دارد خوب پیش میرود و بازار خود را پیدا میکند. اگر شما هم دارنده یکی از گوشی های برند ریلمی هستید و چنانچه گوشی ریلمی شما خرابی دارد، و به دنبال تعمیرات و رفع ایرادات آن هستید.همچنین اگر به دنبال یک مرکز معتبر و باسابقه هستید مجموعه آقای تعمیرات موبایل در خدمت شما عزیزان است تا هرگونه ایراد مربوط به گوشی های ریلمی و یا تعمیرات ریلمی 11 شما را رفع نماید.

تعمیرات ریلمی 11

اگر شما قصد خرید گوشی ریلمی را دارید و به این مسئله فکر میکنید که آیا تعمیرات و قطعات و خدمات ریلمی در ایران وجود دارد یا نه ؟ در پاسخ باید بگوییم ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل تعمیرات تمامی مدلهای ریلمی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ممکن و با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال برایتان انجام میدهیم. و حتی تعمیر صورت گرفته بر روی دستگاه شما را برایتان گارانتی مینماییم تا با خیالی آسوده به استفاده از آن بپردازید.

ایرادات و مشکلات گوشی ریلمی 11

تعمیرات ریلمی 11

خرابی باتری گوشی

سیاه شدن صفحه نمایش

ایراد صدای گوشیهای

ایرادات برد شارژ

مشکل هارد

ایراد cpu در گوشیهای  ریلمی

مشکلات آنتن در گوشی

ایراد مربوط به عدم شناسایی سیم کارت گوشیهای

رفع ایراد شکستن گلس فنی

مشکلات داغ شدن  موبایل

مشکل شارژ نشدن

چنانچه هرگونه گوشی خراب و اوراق در اختیار دارید و قصد فروش آن را دارید (داشتن جعبه و انتقال مالکیت ضروریست) شما میتوانید فرم مربوط به فروش گوشی خراب را تکمیل کنید تا همکاران ما جهت خرید دستگاهتان با شما تماس بگیرند.

بخوانید  تعمیرات گوشی HTC در محل

تعمیرات در محل یکی از مواردی است که مجموعه ما در اختیار مشتریان خود قرار میدهد و دیگر نیاز نیست شما حضوری تشریف بیاورید. فقط کافیست فرم مربوط به تعمیرات موبایل را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

پیج اینستاگرام مارا دنبال کنید و اخبار مربوط به بازار موبایل و تکنولوژی را ببینید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها