اگر شما هم صاحب یک دستگاه گوشی شیائومی هستید که مشکلات و ایراداتی دارد، و به دنبال یک مرکز معتبر و با سابقه هستید ما در مرکز آقای تعمیرات موبایل در خدمت شما عزیزان هستیم تا هرگونه ایراد سخت افزاری و یا نرم افزاری دستگاهتان را برایتان رفع نماییم. مرکز آقای تعمیرات موبایل این بار با ارائه خدمات تعمیرات تخصصی گوشی شیائومی در جماران یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات موبایل می باشد.

تعمیرات گوشی شیائومی در جماران

تعمیرات گوشی شیائومی از تخصصی ترین خدمات در نمایندگی رسمی تعمیرات آقای تعمیرات موبایل می باشد. متخصصان در واحد تعمیرات این مرکز با بهره مندی از مهارت ها و به روز ترین ترفندهای تعمیراتی خدمات ارائه می کنند. بهره مندی از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد سبب شده تا فرآیند تعمیرات تخصصی گوشی شیائومی در این مجموعه امکان پذیر شود.

همچنین دسترسی این مجموعه به انواع ابزار و قطعات نیز سبب شده تا تعویض قطعات آسیب دیده ی انواع موبایل های شیائومی در این واحد امکان پذیر شود.

مشکلات گوشی های شیائومی

ایراد آبخوردگی
ضربه خوردگی
ایراد کار نکردن تاچ

ایراد cpu
باتری
ایراد هارد
ایراد خاموشی
مشکل عدم شارژ شدن

ایرادات برد گوشی
مشکل آنتن دهی

ایر اد ال سی دی
مشکلات مربوط به دوربین
ایرادات آی سی شارژ
خرابی درب پشت
ایراد مربوط به صدا
ایراد فیس آیدی و اثر انگشت
مشکلات مربوط به بلوتوث و wifi
ایرادات شاسی و فریم
ایراد عدم شناسایی سیم کارت
زود شارژ خالی کردن
ایراد دیر شارژ شدن
ایراد داغ شدن بیش از حد گوشی

بخوانید  نحوه تعویض باتری گوشی وان پلاس 8T

درباره ی جماران

منطقه جماران تهران

جماران نام محله و دهکده ای در شمال شرق تهران و از توابع شمیرانات است و جزئی از منطقه 1 شهرداری تهران به حساب می آید. دهکده جماران در غرب به منظریه، از جنوب به دزاشیب وکامرانیه ،از شمال به حصارک و از غرب به امام زاده قاسم منتهی می شود . خاندان امام جمارانی از معروف ترین شخصیت های تاریخی جماران می باشند. که در میان آنها سید مهدی امام جمارانی به دلیل سابقه او در جمهوری اسلامی مشهورتر است .

جماران همچنین منطقه ای خوش آب و هواست که سید روح الله خمینی در دوران بیماری در آنجا زندگی کرد. این  منطقه در دامنه رشته کوه البرز واقع شده است و بطور متوسط 1700 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. صورت  قدیم نام جماران ،جاموران  بوده است. اینک تعمیرات تخصصی گوشی شیائومی در جماران در اختیار شماست.

تعمیر انواع موبایل های شیائومی در محله جماران تهران

در واحد تعمیرات این مرکز موکدا تعمیرات با قطعات اورجینال صورت می گیرد. لذا اصالت تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان تضمین می شود. بعد از تعمیرات تخصصی گوشی شیائومی همه دستگاه ها بلا استثنا پس از فرآیند تعمیرات در این واحد برای مشتریان تست میشود و درصورت کارکرد صحیح تحویل داده میشود.

همچنین دسترسی این مجموعه به انواع ابزار و قطعات نیز سبب شده  تا تعویض قطعات آسیب دیده ی انواع موبایل های شیائومی در این واحد امکان  پذیر شود.

ارتباط با مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

تعمیرات تخصصی گوشی شیائومی در جماران. شما عزیزان می توانید با شماره تماس های زیربا ما در ارتباط باشید.

بخوانید  تحریم هواوی توسط گوگل

تلفن های تماس :09359941394 و 09197374015 و 02166172159

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها