تصاویر جدید سامسونگ گلکسی A25 و مشخصات آن فاش شد. در این مطلب به بررسی گزارشات و تصاویر گلکسی a25 میپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری مجرب و حرفه ای.

سامسونگ به زودی در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی A25 است. و این گوشی هوشمند بار دیگر در رندرها ظاهر می شود. این دستگاه در سه رنگ در MySmartPrice ظاهر شد و منبع مشخصات کلیدی گوشی هوشمند پایه جدید را فاش کرد.

تصاویر سامسونگ گلکسی A25

گوشی سامسونگ گلکسی A25

اگر اطلاعات درست باشد، A25 با چیپست Exynos 1280 و حداکثر 8 گیگابایت رم عرضه می شود. این گوشی حول یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED Infinity-U ساخته می شود. به این معنی که دوربین سلفی روی یک بریدگی قطره ای قرار می گیرد. صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می کند.

در پشت یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین عکاسی فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. این کمی بهتر از تنظیمات دوربین گلکسی A24 است، در حالی که دوربین سلفی یکسان خواهد بود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی.

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی A25 با محافظ Samsung Knox و Samsung Pay است و ممکن است چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری داشته باشد که برای یک گوشی هوشمند سطح پایه بسیار بزرگ است. این گوشی در اوایل سال 2024 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی و بدنه 197 گرمی عرضه خواهد شد.

بخوانید  معرفی دو گوشی موتورولا X40 و G53

قیمت و در دسترس بودن آخرین ناشناخته‌ها هستند که احتمالاً در زمان عرضه فاش می‌شوند.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها