اپل آیفون 15 پرو مکس با ویژگی های منحصر به فرد، با قیمت بالاتر عرضه خواهد شد. تصاویر آیفون 15 پرو و 15 پرومکس را در ادامه خواهید دید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های آیفون در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

جف پو از تحقیقات فناوری بین المللی هایتونگ گفت انتظار می رود اپل تولید انبوه سری آیفون 15 را در ماه آگوست آغاز کند. به گفته این تحلیلگر، این شرکت در مسیر تولید 84 میلیون دستگاه تا پایان سال 2023 قرار دارد که 12 درصد بیشتر از دستگاه های آیفون 14 در مدت مشابه سال گذشته است.

تصاویر آیفون 15 پرو و 15 پرومکس

آیفون 15 پرومکس

آیفون 15 پرو مکس قیمت اولیه بالاتری نسبت به 14 پرو مکس خواهد داشت. که 1099 دلار در ایالات متحده و 1449 یورو در اروپا است. طبق گفته Pu، 15 Pro Max دارای ویژگی های انحصاری خواهد بود که در 15 Pro موجود نیست. انتظارات اپل این است که Max را به یک لنز پریسکوپ برای دوربین تله فوتو مجهز کند که زوم اپتیکال را افزایش دهد.

همچنین باتری ها ظرفیت بیشتری خواهند داشت که این به معنای دستگاه های ضخیم تر نیز خواهد بود. اپل هنوز برای عرضه رسمی برنامه ریزی ندارد. و ما انتظار داریم که در اوایل سپتامبر انجام شود.

از اکتبر گذشته، در مورد Apple iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max میشنویم که از کلیدهای سنتی و قابل کلیک ولوم به نفع دکمه های فشاری که بازخورد لمسی را در پرس ها ارائه می دهند. با سوئیچ بی صدا با یک کلید چند منظوره جایگزین شده اند. دکمه لمسی به تقلید از دکمه اکشن اپل واچ اولترا است.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A34

اخیراً شنیدیم که اپل به دلیل مشکلات فنی از این دکمه های حالت جامد و Action Button در آیفون های پرو 2023 صرف نظر میکند. اما رندرهای جدید CAD که توسط 9to5Mac شیر میشود؛ نشان می دهد که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس با دکمه اکشن عرضه خواهند شد.

با این حال، تک تک دکمه‌های تنظیم صدا؛ با دکمه‌های مکانیکی مجزای صدا مشابه آنچه در آیفون‌های قبلی دیده‌ایم جایگزین می‌شود. رندرهای جدید CAD همچنین نشان می‌دهند که برآمدگی‌های دوربین در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به اندازه گوشی های قبلی بیرون نمیزند. همچنین آیفون 15 پرو دارای دکمه اکشن است و هزینه تولید 20 درصد افزایش می یابد.

نمایشگر

صفحه نمایش آیفون 15 پرومکس

طبق گزارش ها، ال جی ظرفیت تولید LTPO OLED خود را برای پاسخگویی به تقاضای زیاد برای آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس امسال افزایش داده است. این پیشرفت می تواند خبر بدی برای سامسونگ باشد. که طبق گزارش ها تا 70 درصد از تمام پنل های OLED را برای سری آیفون 14 پرو سال گذشته عرضه کرده است.

ال‌جی و سامسونگ اخیراً قراردادی منعقد کرده‌اند که بر اساس آن ال‌جی پنل‌های OLED را برای تلویزیون‌های OLED ۷۷ و ۸۳ اینچی سامسونگ از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ تامین خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر از مشخصات اپل آیفون 15 پرو در روزهای آتی با ما همراه باشید.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها