اندروید 13 رو چه زمانی گوشی من دریافت میکنه؟ در این مطلب به بررسی تاریخ انتشار اندروید 13 و اینکه چه زمانی در گوشی های همراه قابل استفاده خواهد بود میپردازیم. با ما همراه  باشید.

انواع تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های همراه در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

*بررسی کنید که آیا مارک تلفن شما در لیست است یا خیر!
*ممکن است بتوانید بتای فعلی را اجرا کنید.
* Android 13 هنوز به طور رسمی منتشر نشده است.

تاریخ انتشار اندروید 13

اندروید 13 در حال حاضر به عنوان یک نسخه بتا عمومی منتشر شده است. به این معنی که هر کسی با یک دستگاه واجد شرایط می تواند به روز رسانی نرم افزار اصلی بعدی را برای سیستم عامل موبایل اندروید گوگل آزمایش کند.

گوگل پیش‌نمایش به‌روزرسانی و همه ویژگی‌های جدید آن را در ماه می 2022 انجام داد، اما انتشار رسمی Android 13 برای تلفن‌های پیکسل و سایر دستگاه‌ها احتمالاً تا ماه آگوست انجام نخواهد شد. اگر در این مورد سردرگم هستید، جای نگرانی نیست. مارک گوشی خود را در زیر چک کنید اگر لیست شده است، می توانید نوعی از Android 13 را اجرا کنید. چه نسخه بتای فعلی باشد چه نسخه پایدار آینده.

اندروید 13 چه زمانی عرضه می شود؟

طبق جدول زمانی خود گوگل، اندروید 13 در اواخر تابستان امسال یا اوایل پاییز ابتدا برای دستگاه های پیکسل واجد شرایط گوگل عرضه می شود. پیش نمایش توسعه دهندگان، اندروید 13 را برای توسعه دهندگان در ماه فوریه منتشر کرد و سپس نسخه بتا را در بهار آغاز کرد. اکنون امیدوار است در تابستان امسال عرضه نهایی برای همه دستگاه‌های واجد شرایط در آگوست یا سپتامبر 2022 آغاز شود.

بخوانید  مشخصات گوشی شیائومی 12S و 12S پرو

اندروید 13 در نهایت برای اکثر گوشی های اندرویدی جدیدتر و جدیدترین گوشی های اندرویدی در دسترس خواهد بود. اکنون زمان آن است که بفهمید دقیقاً چه تلفنی دارید تا ببینید آیا از آن پشتیبانی می شود یا خیر.

چه گوشی هایی اندروید 13 را دریافت میکنند؟

android 13

گوشی های گوگل پیکسل
Pixel 6, Pixel 6 Pro, Pixel 6a, Pixel 5, Pixel 5a, Pixel 4, Pixel 4 XL, Pixel 4a, Pixel 4a 5G
تنها Pixel جدیدتر واجد شرایط انتشار اندروید 13 پایدار خواهد بود. به طوری که سری پیکسل 3 و قبل از آن واجد دریافت این نسخه نیستند. نسخه بتای عمومی فعلی برای Pixel 4 و جدیدتر در دسترس است.

گوشی های وان پلاس
نسخه بتای عمومی اندروید 13 در چند گوشی غیر گوگل مانند OnePlus 10 Pro نیز موجود است. OnePlus نگفته است که چه زمانی از نسخه پایدار پشتیبانی می کند.

گوشی های اوپو
نسخه بتای عمومی Android 13 برای Oppo Find X5 Pro در دسترس است. همچنین Oppo ذکر نکرده است که چه زمانی از نسخه پایدار پشتیبانی می کند.

گوشی های Realme
نسخه بتای عمومی اندروید ۱۳ برای Realme GT 2 Pro در دسترس است. ریلمی نگفته است که چه زمانی از انتشار پایدار پشتیبانی می کند.

گوگل گفته است که پشتیبانی از نسخه بتای عمومی Android 13 را به سایر برندهای گوشی نیز گسترش خواهد داد. اما سازندگان مجبور نیستند در آن شرکت کنند. طبق گزارش ها، سامسونگ برنامه بتای اندروید 13 One UI 5.0 خود را در اواخر جولای 2022 با پشتیبانی از سری Galaxy S22، سری Galaxy S21، سری Galaxy Z Fold و سری Galaxy Z Flip راه اندازی خواهد کرد.

بخوانید  هواوی از اولین گوشی تاشو با چهار دوربین خارجی رونمایی کرد

منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها