هواوی Pocket 2 اولین گوشی تاشو دنیا با چهار دوربین خارجی به بازار عرضه میشود. در ادامه به بررسی مشخصات هواوی Pocket 2 میپردازیم. بیایید ببینیم چه چیزی انتظار میرود.

هوآوی امروز Pocket 2 را معرفی کرد. جدیدترین گوشی تاشوی جیبی با پیشرفت‌های همه جانبه. این اولین هوآوی از این نوع است که از لولای قطره‌ای برای کمترین فاصله استفاده می‌کند. و همچنین اولین گوشی تاشو در جهان با چهار دوربین روی جلد آن است.

خرید انلاین به روز ترین گوشی های روز دنیا از مرکز آقای تعمیرات موبایل. جهت مشاوره خرید با ما در تماس باشید.

مشخصات هواوی Pocket 2

Huawei Pocket 2

هوآوی دارای یک LPTO OLED تاشو 6.94 اینچی در داخل است. در حالی که صفحه روی جلد دارای یک صفحه نمایش دایره ای 1.15 اینچی در کنار جزیره دوربین با طراحی متقارن دایره ای دوگانه است. صفحه نمایش بزرگ دارای رزولوشن Full HD+ است، در حالی که دایره ای دارای رزولوشن 340 در 340 پیکسل است.

این شرکت چندی پیش افشای چیپست های خود را متوقف کرد و فقط میتوان حدس زد که این گوشی جدید از Kirin 9000S قدرت می گیرد. رم 12 گیگابایت با سه گزینه ذخیره سازی: 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت است. همچنین یک Pocket 2 Art با ظاهری شیک تر و یک ترکیب رم 16 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی وجود دارد.

هواوی Pocket 2

دوربین اصلی در پشت Pocket 2 یک دوربین 50 مگاپیکسلی با OIS و دیافراگم f/1.6 در جلو است. دوربین فوق عریض دارای سنسور 12 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 است، در حالی که لنز تله فوتو F/2.4 3x در مقابل یک تصویرگر 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و OIS را ارائه می‌کند. واحد چهارم در واقع یک سنسور 2 مگاپیکسلی UV است. به گفته هواوی، دوربین فراطیفی می تواند شدت اشعه ماوراء بنفش را تشخیص دهد و به شما پیشنهاد می کند که از ضد آفتاب روی صورت خود استفاده کنید و حتی لکه های عمیق خورشید را تشخیص دهید.

بخوانید  تعمیرات گوشی بلک بری

این تلفن از پیام‌های ماهواره‌ای دو طرفه از طریق Beidou، سیستم ناوبری ماهواره‌ای چینی پشتیبانی می‌کند. Pocket 2 دارای باتری 4520 میلی آمپر ساعتی است که بزرگتر از هر تاشوی قبلی در مجموعه این شرکت است. علاوه بر این، شارژ بی سیم 40 واتی نیز برای اولین بار وجود دارد. در حالی که شارژ سیمی آن 66 وات است.

سایر ویژگی ها

مشخصات هواوی Pocket 2

این تلفن همراه با سیستم عامل HarmonyOS 4 عرضه می‌شود و رابط کاربری آن، سفارشی‌سازی صفحه‌نمایش را بسیار آسان‌تر می‌کند. این می تواند یک ساعت، یک تصویر زمینه، یک GIF با یک حیوان خانگی متحرک زیبا، یا حتی یک آواتار باشد. امکانات عملا بی پایان هستند.

البته برای اعلان ها و صفحه دوم برای گرفتن سلفی با دوربین اصلی نیز استفاده می شود. و از آنجایی که این گوشی ابتدا در چین عرضه می شود، نمایشگر می تواند یک کد QR را برای پرداخت های هوشمند تجسم کند. Huawei Pocket 2 در رنگ‌های خاکستری، سفید، بنفش، مشکی، آبی رویایی عرضه خواهد شد.

اولین فروش برای 22 فوریه، در فروشگاه آنلاین اختصاصی هوآوی Vmall.com برنامه ریزی شده است. نسخه آبی هنری رویایی (بیش از 1500 دلار) قیمت دارد. گزینه های مقرون به صرفه تر عبارتند از 1040 دلار برای فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی، 1110 دلار برای 512 گیگابایت یا 1180 دلار.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها