vivo V30 برای بررسی.  در این مطلب به بررسی گوشی ویوو V30 و مشخصات آن میپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های روز دنیا در مرکز اقای تعمیرات موبایل توسط تعمیرکاران حرفه ای. همچنین تمامی قطعات انواع برندهای گوشی ها موجود میباشد. از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

بررسی گوشی ویوو V30

بررسی مشخصات vivo V30

این گوشی vivo V30 است. یکی از اولین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 7 نسل 3 و جدیدترین گوشی شیک سری V در vivo. به همراه یک کابل USB، یک کیف و یکی از پر حجم ترین شارژرهایی که دیده ایم عرضه می شود. اندازه خود را با حداکثر توان خروجی 80 وات توجیه می‌کند.

V30 مطابق با استانداردهای بالای vivo برای طراحی و کیفیت ساخت است. در دنیایی که همیشه به سمت ظاهری صاف و مات می رود، vivo V30 شیک و بسیار خمیده است. مدل Aqua که برای بررسی داریم، دارای بافتی روان در زیر شیشه عقب است که یادآور موج‌های آب متحرک است. سایه آبی پنل پشتی کاملاً ظریف است.

تنها دو دوربین در پشت vivo V30 وجود دارد. 50 مگاپیکسل f/1.9 زاویه عریض و 50 مگاپیکسل f/2.0 فوق عریض با فوکوس خودکار. یک حالت 2x در منظره یاب دوربین وجود دارد، اما آن عکس‌ها از دوربین اصلی کات شده‌اند. در ابتدا، vivo V30 دارای یک AMOLED 6.78 اینچی 120 هرتزی با وضوح 1260×2800 پیکسل است.

Vivo V30

Vivo V30 اندروید 14 را با سیستم عامل Funtouch 14 vivo در بالا اجرا می کند. واحدی که داریم 12 گیگابایت رم (با امکان اضافه کردن 12 گیگابایت مجازی دیگر) و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. در نهایت، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در داخل آن وجود دارد.

بخوانید  مشخصات دوربین گوشی شیائومی 13 اولترا

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

vivo V30 برای بررسی
به زودی با محتوای بیشتر vivo V30 با ما همراه باشید!

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها