Xiaomi Redmi Note 13 Pro برای بررسی. در این مطلب به بررسی مشخصات ردمی نوت 13 پرو شیائومی و جزئیاتی از مشخصات آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های شیائومی و ردمی در مرکز آقای تعمیرات موبایل. جهت خرید انواع گوشی های روز بازار با بهترین قیمت از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

شیائومی کمتر از پنج گوشی هوشمند مختلف Redmi Note 13 را در سراسر جهان عرضه کرد. ما Note 13 Pro+ و Note 13 Pro 5G را بررسی کردیم، و اکنون زمان آن است که اولین برداشت های خود را از Redmi Note 13 Pro LTE را با شما به اشتراک بگذاریم.

مشخصات ردمی نوت 13 پرو شیائومی

بررسی ردمی نوت 13 پرو

جعبه ی عرضه شده شامل یک شارژر 67 واتی، یک کابل USB و یک کیف با کیفیت مناسب است که نسبت به محدوده قیمت بسیار محکم است. شیائومی ردمی نوت 13 پرو تا حد زیادی شبیه به پوکو m6 پرو است، اما دارای دوربین 200 مگاپیکسلی است که با ردمی نوت 13 پرو 5G مشترک است.

چیپست ردمی نوت 13 پرو Helio G99 Ultra نام دارد. اما هنوز هیچ جزئیاتی از شیائومی یا مدیاتک در مورد اینکه چگونه از Helio G99 معمولی بهتر است دریافت نکرده ایم. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. بخش دوربین کاملاً جذاب است زیرا دقیقاً همان تنظیمات Redmi Note 13 Pro+ با سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ برای دوربین اصلی است.

ما در طول پیش‌نمایش از Pro+ متوجه شدیم که دوربین دارای مشکلات تعادل رنگ سفید است، و عمیق‌تر به این Pro می‌پردازیم تا بفهمیم که آیا این مشکل در اینجا نیز وجود دارد یا خیر. ممکن است شباهت هایی با دستگاه های دیگر وجود داشته باشد، اما هنوز ناشناخته های زیادی وجود دارد که باید حل شوند، بنابراین برای بررسی کامل منتظر باشید.

بخوانید  تفاوت آیفون 14 پرو با سامسونگ گلکسی S23

بررسی ردمی نوت 13 پرو شیائومی
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها