کمپانی سامسونگ که یکی از بزرگترین و قویترین شرکت های سازنده گوشی های هوشمند و تبلت به حساب می آید با عرضه گوشی های گلکسی اس ۸ و پلاس آن و گلکسی نوت ۸ آخرین پرچمدار های خود را به بازار عرضه نمود این محصولات جدید سامسونگ که توانستند در بازارهای جهانی از فروش بالای بهره ببرند ازعیب و نقص به دور نیستند و ممکن است نیاز به تعمیرات موبایل داشته باشند اخبار نیز کاربران تعمیرات موبایل گلکسی نوت 8 از مشکل شارژ شدن و روشن نشدن این فبلت پس از اتمام شارژ شکایت نموده اند این کاربران در ادعای خود ذکر کرده اند که وقتی که شارژ فبلت صفر درصد می شود دیگر نمی توان آن را شارژ نمود و یا روشن کرد و تعویض شارژر و کابل های متنوع نیز تاثیری بر این مشکل نداشته است. مطالعه می مکس 3 و تعمیر گوشی شیائومی می تواند برای شما جالب باشد.

پاسخ سامسونگ به مشکل شاررژ شدن گلکسی نوت 8

اما سامسونگ در پاسخ به مشکل شارژ شدن گلکسی نوت 8 اینطور اشاره نموده است؛ از مدیران انجمن سامسونگ یو اس به کاربران این فبلت توصیه شده است که گوشی گلکسی نوت ۸ خود را به نمایندگی های سامسونگ برده و کمپانی سامسونگ در تلاش است که سریعتر مشکل گلکسی نوت ۸ و شارژ نشدن آن را برطرف نمایند تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ با قطعات اصلی و اورجینال در آقای تعمیرات موبایل قابل انجام می باشد. سامسونگ هم اکنون در حال برطرف نمودن این مشکل می باشد تا این پرچمدار خود را بدون عیب و نقص بیشتری به بازار عرضه نمایند همچنین این مشکل مرتبط با اپراتور خاصی نمی‌باشد و تعدادی از کاربران اپراتورهای متنوع از این مشکل شکایت نموده اند.

بخوانید  تعمیر و تعویض برد گوشی در شهرهای مختلف

آموزش تعمیرات موبایل گلکسی نوت 8

این مجموعه توانایی برگزاری دوره های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل را داشته و می تواند انواع گوشی های جدید و قدرتمند امروزی نظیر گلکسی نوت 8 را به شما آموزش بدهد. دوره سخت افزار و نرم افزار آقای تعمیرات موبایل یکی از پیشرفته ترین دوره هایی می باشد که در حال برگزاری است. شما می توانید با تماس با این مرکز از آخرین اطلاعات و چارت درسی آموزش تعمیرات موبایل آگاه گردید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها