نخستین تیزر رسمی گلکسی نوت 10

گلکسی نوت 10 رونمایی شد. اخیرا صفحه‌ی رسمی کمپانی بزرگ سامسونگ اندونزی در توییتر، تیزر رسمی رونمایی از گلکسی نوت 10، پرچم‌دار بعدی سامسونگ به‌اشتراک گذاشت.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰، پرچم‌دار بعدی کره‌ای‌ها

انتظار می‌رود گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۱۰، پرچم‌دار بعدی کره‌ای‌ها در تاریخ ۷ اوت برابر با ۱۶ مردادماه در رویدادی رسمی معرفی شود؛ هرچند پیش‌تر نیز گفته شده بود که گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ ۱۶ مرداد رونمایی می‌شود.

 

رفع همه نیاز های کاربران با گلکسی نوت 10

هدف اصلی محتوای ویدئو بر این موضوع تمرکز دارد که کاربران گلکسی نوت ۱۰ می‌توانند به‌جای استفاده از چندین دستگاه مختلف، تمام نیازهای خود را تنها با داشتن یک گوشی هوشمند گلکسی نوت ۱۰ برآورده سازند.ویدئوی کوتاه به‌اشتراک گذاشته‌شده، علاوه‌بر تأیید تاریخ رونمایی، اشاره‌‌ای به مشخصات دستگاه بعدی کره‌ای ها دارد.

galaxy note 10 مقاوم در برابر نفوذ آب

ویدئوی منتشرشده به‌خوبی نشان می‌دهد که دستگاه جدید کره‌ای‌ها با تمرکز بر کاربران کسب‌وکارهای مختلف معرفی خواهد شد. نخستین ویدئوهای تبلیغاتی galaxy note 10 نیز، کاربرد آن گوشی هوشمند را در محیط‌های اداری به‌تصویر می‌کشید. اما هم‌زمان کیفیت دوربین، کاربرد galaxy note 10 برای بازی و قابلیت‌هایی همچون مقاومت در برابر نفوذ آب را نیز مورد توجه قرار داده بود. نخستین ویدئوهایی که از گلکسی نوت ۹ به‌اشتراک گذاشته شده بود، دستگاهی قدرتمند را به‌تصویر می‌کشید که تنها کاربرد تجاری ندارد.

گوشی galaxy note 10 نسخه 5G

البته باید درنظر داشته باشیم که این ویدئو، نخستین ویدئوی منتشرشده‌ از گلکسی نوت ۱۰ است و امید آن می‌رود که ویدئوهای بیشتری از این دستگاه به اشتراک گذاشته شود. پیش‌تر گفته شده بود که دوربین گلکسی نوت ۱۰ از مشخصاتی مشابه دوربین نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ بهره خواهد برد. نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ با دوربین سه‌گانه و بهره‌مندی از حسگر سه‌بعدی مدت پرواز (ToF) معرفی شده است. با وجود این به‌نظر می‌رسد گلکسی نوت ۱۰ با تراشه‌ی قدرتمندتری نسبت به گلکسی اس ۱۰ به بازار عرضه شود.

بخوانید  رونمایی از لنز متحرک دوربین زوم شیائومی

 

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات گوشی Samsung 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های Honor
  • تعمیرات انواع گوشی های Motorola
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Oppo
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone 12
  • تعمیرات انواع گوشی های Xiaomi Mi Mix 3

برای تعمیرات موبایل در کردستان فقط کافیست با ما تماس بگیرید .

خلاصه

گلکسی نوت 10 رونمایی شد. اخیرا صفحه‌ی رسمی کمپانی بزرگ سامسونگ اندونزی در توییتر، تیزر رسمی رونمایی از گلکسی نوت 10، پرچم‌دار بعدی سامسونگ به‌اشتراک گذاشت.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها