مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ

 همان طور که می دانید تعمیرات موبایل سامسونگ با توجه به فراوانی این محصول در بازارهای داخلی و فروش بالای آن، نیاز بسیاری از کاربران و دارندگان آن است. چراکه به دلایل متعددی نظیر استفاده های نادرست، اتفاقات احتمالی و پیش بینی ناپذیر همچون ضربه خوردگی و یا آبخوردگی گوشی ویا نوسانات برق و … ممکن است  گوشی دچار اخلال در عملکرد و خرابی گردد و اگر شما هم دارنده یکی از گوشی های برند بزرگ سامسونگ هستید و گوشیتان با مشکلات و خرابی هایی مواجه شده است و به دنبال تعمیر و رفع ایراد آن هستیدو اگر قصد دارید به سراغ  یکی از مطمئن ترین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران بروید  مجموعه بزرگ آقای تعمیرات موبایل را به شما معرفی می کنیم.

 

 

تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ یکی از خدمات و سرویس های تعمیراتی است که توسط مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل ارائه می شود. برند سامسونگ در تولید گوشی های هوشمند تخصص و مهارت فوق العاده ای دارد و همواره و همیشه مدل های مختلفی از این دستگاه را تولید و روانه بازار می کند که بسیار هم مورد استقبال قرار میگیرد و میشود گفت که یکی از پرفروش تین برندهای گوشی ها برند سامسونگ بوده و در حال حاضر هم هست . از همین جهت است که که موبایل های  برند سامسونگ کاربران و طرفداران بسیار زیادی دارد که هر کدام ممکن است  گوشی شان با مشکلاتی روبه رو شوند. به همین دلیل است که وجود مرکزی  معتبر برای ارائه خدمات مربوط به تعمیر گوشی سامسونگ لازم و ضروری است.

 

ایرادات گوشی سامسونگ

ایراد ال سی دی
ایراد باتری
ایراد هارد
ایراد عدم شارژ شدن
ایراد خاموشی
ایراد cpu
ایراد آبخوردگی
ایراد ضربه خوردگی
ایراد کار نکردن تاچ
ایرادات مربوط به دوربین
ایرادات آی سی شارژ
ایراد درب پشت
ایراد مربوط به صدا
ایراد فیس آیدی و اثر انگشت
ایرادات برد گوشی
ایراد آنتن دهی
ایراد مربوط به بلوتوث و wifi
ایرادات شاسی و فریم
ایراد عدم شناسایی سیم کارت
ایراد زود شارژ خالی کردن
ایراد دیر شارژ شدن
ایراد داغ شدن بیش از حد گوشی

 

 

 

مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل : جایی که می توانید موبایل سامسونگ خود را در اختیار تعمیرکارانی مجرب قرار دهید

            دردسرهای تعمیرات موبایل سامسونگ
  • پیدا کردن تعمیرکار مجرب و قابل اعتماد
  • درخواست هزینه گزاف از سوی تعمیرکار بدون هیچ نرخ مشخصی
  • عدم گارانتی تعمیر انجام شده
  • هدر رفتن زمان برای مراجعه به فروشگاه تعمیر موبایل
  • منتظر ماندن تا تعمیر گوشی
  • استفاده از قطعات غیر اورجینال
بخوانید  تعمیرات موبایل ال جی در منطقه کاشانک

بسیاری دیگر از مشکلات تنها بخشی از دردسرهای تعمیرات موبایل سامسونگ یا هر گوشی دیگر محسوب می‌شوند.  مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل برای رفع این مشکلات وارد عمل شده و سرویس تعمیرات موبایل سامسونگ را با گارانتی و قیمت عالی ارائه می‌کند. با آقای تعمیرات موبایل می‌توانید بدون نیاز به خارج شدن از منزل یا محل کارتان درخواست تعمیر موبایل را ثبت نموده و ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن موبایل تعمیر شده خود را به همراه گارانتی تحویل بگیرید.

 

 

تعویض گلس فنی گوشی سامسونگ 

گاهی اوقات گوشی پس از افتادن و ضربه خوردن صفحه نمایش دستگاه تصویر به صورت کامل وجود دارد اما صفحه رویی صفحه نمایش(یاهمان تاچ) آن شکستگی . یا ترک  دارد و در این مواقع برخی از ماکز به مشتری خود پیشنهاد تعویض تاچ و ال سی دی به صورت کامل میدند که اینکار هزینه اضافه ای برای مشتری به همراه دارد در حالی که ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با توجه به دارا بودن دستگاه گلس فنی تاچ و ال سی دی شما را با یک سوم قیمت کامل  تاچ و ال سی دی  تعمیر مینماییم و نیازی به تعویض کامل تاچ و ال سی دی و پرداخت هزینه اضافی ندارید.

 

 

تعویض باتری سامسونگ

همانطور که میدانید تمامی گوشی های هوشمند دارای یک عدد باتری هستند که پس از چند وقت کار کردن نیازمند تعویض میباشد و گوشی های سامسونگ هم از این قائده مستثنی نیستند و اگر شما گوشی سامسونگ دارید که باتری آن زود شارژ خالی میکند و نیازمند تعویض میباشد ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل در خدمت شما عزیزان هستیم تا باتری اروجینال بر روی دستگاه شما نصب کرده و آن را برایتان گارانتی هم نماییم تا با خیالی آسوده به استفاده از آن بپردازید

 

 

تعمیر برد موبایل سامسونگ

یکی از دلایلی که موجب روشن نشدن موبایل سامسونگ یا خاموش شدن ناگهانی این دستگاه می‌شود، خراب شدن برد اصلی موبایل سامسونگ است که اصطلاحاً به آن مادربرد موبایل نیز می‌گویند. از آن‌جایی که برد موبایل وظیفه برقراری ارتباط بین تمامی بخش‌ها و اجزاء این دستگاه را برعهده دارد و از همه مهم‌تر تعیین‌کننده نقش و مسئولیت هر یک از قطعات موبایل است، مهم‌ترین قطعه این دستگاه می‌باشد. بنابراین بدیهی است که خراب شدن آن موجب شود که موبایل شما به دستگاهی بلااستفاده تبدیل شود.

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه گیشا تهران

سه عامل مهم در خراب شدن برد موبایل سامسونگ نقش دارند که شامل: وارد شدن ضربه یا فشار به موبایل سامسونگ، نفوذ رطوبت به این دستگاه و مهم‌تر از همه بروز نوسان برق در آن می‌باشند. با این وجود بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن برد موبایل سامسونگ از وارد شدن ضربه، فشار و رطوبت به این دستگاه خودداری کنیم و هنگام شارژ کردن موبایل سامسونگ، حتماً این دستگاه را به محافظ برق متصل کنیم.

 

 

 

تعمیر دوربین موبایل سامسونگ
سوالاتی که هنگام بروز مشکل در دوربین موبایل سامسونگ پیش می آید
  • دلیل کرش کردن دوربین موبایل سامسونگ چیست؟
  • چرا عکس‌هایی که با دوربین موبایل سامسونگ می‌گیریم کمی تیره به نظر می‌رسد؟
  • چرا لنز دوربین گوشی سامسونگ صدا می‌دهد؟
  • دلیل فوکوس کردن خود به خود یا فوکوس نکردن دوربین موبایل سامسونگ چیست؟
  • چرا دوربین گوشی سامسونگ به صورت خودکار از حالت دوربین خارج می‌شود؟

بروز تمامی این مشکلات نشان می‌دهد که دوربین موبایل سامسونگ یا دچار مشکل نرم‌افزاری شده است یا سخت‌افزاری. بهتر است درصورت بروز هر یک از این مشکلات در دوربین موبایل سامسونگ به مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل مراجعه کنید. تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی این دستگاه به تعمیر یا تعویض دوربین آن می پردازند.

 

 

 

تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد موبایل سامسونگ
سوالاتی که هنگام بروز هارد این موبایل سامسونگ پیش می آید
  • چرا اطلاعات و تنظیمات موبایل سامسونگ بعد از ریست فکتوری پاک نمی‌شوند؟
  • دلیل هنگ کردن و ریستارت شدن دائم موبایل سامسونگ چیست؟
  • چرا موبایل سامسونگ بعد از فلش یا ریست فکتوری کامل خاموش می‌شود؟
  • دلیل خاموش شدن خود به خود گوشی سامسونگ چیست؟

بروز هر یک از این مشکلات در موبایل سامسونگ نشان می‌دهد که هارد این دستگاه با مشکل مواجه شده است . پس گوشی شما به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. هارد موبایل محل ذخیره‌سازی تمامی اطلاعات شماست. پس خراب شدن آن رابطه مستقیمی با از بین رفتن و به خطر افتادن اطلاعات شما دارد.

بخوانید  روش تعویض سیم کارت آیفون XS

با بروز هر یک از این علائم بدون هیچ‌گونه دستکاری، موبایل سامسونگ را جهت عیب‌یابی، تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد به مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل بسپارید. شاید فکر کنید با یکسری نرم‌افزارهایی که در دنیای وب فراوان است، می‌توانید اطلاعات هارد موبایل خود را بازگردانید اما این تصور کاملاً اشتباه است.

دستکاری کردن موبایل و نصب نرم‌افزارهایی که در دنیای وب برای بازیابی اطلاعات موبایل پیشنهاد می‌شود، تنها احتمال بازیابی اطلاعات شما را کمتر می‌کند. بنابراین بهترین راهکار این است که تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد موبایل سامسونگ را به دلیل حساسیت بالایی که دارد به متخصصان مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل واگذار کنید. درضمن فراموش نکنید که مهم‌ترین عاملی که موجب خراب شدن هارد موبایل می‌شود، وارد شدن ضربه و فشار زیاد به این دستگاه است. با این وجود بهتر است از وارد شدن هرگونه ضربه و فشار به موبایل سامسونگ خودداری کنید.

 

 

 

 

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های هوشمندسامسونگ  و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

 

ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم. شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :

  • 09359941394
  • 09197374015
  • 02188904324
  • 02166172159

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها