طراحی سامسونگ گلکسی A55 از طریق رندرهایی که به بیرون درز کرده، فاش شد. در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مشخصات احتمالی این گوشی میپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های سامسونگ گلکسی توسط تعمیرکاران حرفه ای مجموعه مرکز اقای تعمیرات موبایل.

طراحی سامسونگ گلکسی A55

طراحی سامسونگ گلکسی A55

رندرهای مبتنی بر CAD از سامسونگ گلکسی A55 که مدتی است در مورد آن می شنویم ظاهر شده است و طراحی این گوشی هوشمند را آشکار می کند. سامسونگ گلکسی A55 شبیه گلکسی A54 است. دارای یک صفحه نمایش سوراخ در مرکز و یک تنظیم عمودی دوربین سه گانه در پشت است.

با این حال، قابل توجه ترین تفاوت بین طراحی گلکسی A54 و گلکسی A55 این است که گلکسی A54 دارای فریم های مسطح است. چیزی که انتظار داریم تقریباً در همه گوشی های هوشمندی که سامسونگ در سال آینده عرضه می کند، ببینیم.

قاب سمت راست سامسونگ گلکسی A55 دارای دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا است، در حالی که قاب سمت چپ فاقد هر گونه شیار و کنترل است. در پایین پورت USB-C قرار دارد که در کنار میکروفون و بلندگو قرار دارد. و در بالا درگاه سیم کارت قرار دارد که توسط میکروفون ثانویه به آن ملحق شده است. قاب ها همچنین دارای خطوط آنتن هستند که نشان دهنده ساختار فلزی است.

Samsung Galaxi A55

این منبع ادعا میکند که صفحه نمایش Samsung Galaxy A55 دارای ابعاد 6.5 اینچی است. وضوح تصویر FullHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز دارد. ضخامت این گوشی هوشمند 8.2 میلی متر خواهد بود، اما وزن آن مشخص نیست. انتظار می رود سامسونگ گلکسی A55 با پردازنده Exynos 1480، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و شارژ 25 واتی عرضه شود. با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی آن، جزئیات بیشتری در مورد آن خواهیم گفت.

بخوانید  موتورولا موتو G24 Power با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار شد

منبع: به گزارش از gsmarena.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها