مشخصات دقیق دوربین سری Google Pixel 8 لو رفت. در این مطلب به مشخصات دوربین پیکسل 8 و جزئیات ان میپردازیم. با ما همراه باشید.

آقای تعمیرات موبایل متخصص تعمیرات در تمامی زمینه های مربوط به تلفن همراه شما.

مشخصات دوربین پیکسل 8

مشخصات دوربین گوشی گوگل پیکسل 8

اطلاعات فاش شده ی جدیدی از یک منبع داخلی در گوگل، اولین نگاه دقیق ما به دوربین‌های سری پیکسل 8 را نشان می‌دهد. پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو دارای سنسورهای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به روز شده با ISOCELL GN2 سامسونگ جایگزین ISOCELL GN1 از سری پیکسل 7 خواهند بود.

این خبر جدید همچنین روشن می‌کند که پیکسل 8 سنسور دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی IMX386 سونی را نسبت به نسل قبلی خود حفظ می‌کند در حالی که میدان دید این بار با نسبت زوم 0.55 برابر در مقایسه با 0.67 برابر در پیکسل 7 کمی گسترده‌تر خواهد بود.

Pixel 8 Pro یک سنسور جدید 64 مگاپیکسلی IMX787 سونی را برای لنز اولتراواید با نسبت زوم 0.49x به ارمغان خواهد آورد. مدل پرو همچنین لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی GM5 سامسونگ با زوم اپتیکال 5 برابر را حفظ کرده است. Pixel 8 Pro یک سنسور جدید 8×8 (ToF) VL53L8 دریافت خواهد کرد که باید به عملکرد فوکوس خودکار کمک کند.

هر دو گوشی پیکسل 8 دوربین جلوی 11 مگاپیکسلی سامسونگ 3J1 را نیز حفظ خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است که سنسور دماسنج، منحصر به Pixel 8 Pro است و از سنسور دمای بدن Melexis MLX90632 استفاده می‌کند.

از نظر نرم‌افزار دوربین، سری Pixel 8 دارای ویژگی مشعل تطبیقی جدیدی است که به طور خودکار شدت فلاش LED را تنظیم می‌کند. تا از عکس‌ها و فیلم‌ها در نور کم بیش از حد نوردهی شود. تقسیم بندی صحنه یکی دیگر از ویژگی های جدید است که امکان پردازش انتخابی هوش مصنوعی را برای بخش های مختلف تصاویر فراهم می کند. ویدیوهای حالت سینمایی نیز از ابزار جدید انتخاب تاری بوکه بهره خواهند برد.

بخوانید  مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ A53

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها