تعمیر گوشی 12C خود را به ما بسپارید!
بین گوشی های اقتصادی و قیمت مناسب شیائومی گوشی REDMI 12C یکی از پرفروش ترینها و پر طرفدار ها میباشد که این روزها در بازار جولان میدهد. و همچنان به فروش بالای خود ادامه میدهد و از لحاظ کیفیت و امکانات هم نسبت به قیمتی که دارد میشود گفت بسیار مناسب است.

یکی از موارد و دغدغه های کاربران آن هم تعمیر گوشی 12C میباشد که خدمات پس از خرید آن را میخواهند بدانند چطور است؟ ما همین اول به شما میگوییم خیالتان راحت باشد. و در ادامه به صورت کامل توضیح داده خواهد شد و همچنین در پایین این مطلب به مشخصات REDMI 12 C  پرداخته میشود.

تعمیر گوشی 12C

اما اگر شما هم دارنده یک عدد گوشی REDMI 12C شیائومی هستید که با مشکلات و خرابی هایی مواجه شده است؛ فرقی نمی کند که این مشکلات و ایرادات نرم افزاری باشد و یا سخت افزاری و به دنبال رفع آن هستید و نمیخواهید که آن را به مراکز غیر معتبر ارائه دهید و در جستجوی مرکز معتبر هستید.

مجموعه آقای تعمیرات موبایل که بیش از 10 سال سابقه تعمیرات تلفن همراه را داراست و از تیمی حرفه ای و مجرب بهره میبرد در خدمت شما عزیزان میباشد تا در کمترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات 100 درصد اورجینال ایراد دستگاه REDMI 12C شما را رفع نموده و شرایط استفاده مجدد از دستگاهتان را برای شما عزیزان فراهم نماید.

فقط کافیست در قسمت مشخص شده در سایت فرم تعمیرات را تکمیل نموده تا در اولین فرصت همکاران ما با شما عزیزان تماس گرفته و شرایط تعمیر دستگاهتان را به شما اعلام نمایند. و یا اینکه از طریق شماره های تماس موجود در وبسایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

بخوانید  رونمایی زودهنگام سری گلکسی S30 سامسونگ

ایرادات رایج Redmi 12C

خرابی هارد گوشی Redmi 12C

مشکلات CPUدر گوشیRedmi 12C

داغ شدن بیش از حدRedmi 12C

رفع مشکل نفوذ مایعات در Redmi 12C

ایراد افتادن و ضربه خوردن Redmi 12C

مشکل صدا درRedmi 12C

مشکل خالی شدن باتریRedmi 12C

خرابی سوکت شارژ Redmi 12C

خرابی آی سی شارژ Redmi 12C

مشکلات تاچ و ال سی دی Redmi 12C

شکستگی گلس فنی Redmi 12C

ایرادات دوربین Redmi 12C

مشکل ریستارت شدن Redmi 12C

ایراد شکستگی درب پشت Redmi 12C

خرابی و عدم شناسایی Redmi 12C

مشخصات REDMI 12 C

تعمیر گوشی 12c

تاریخ معرفی این گوشی مربوط به 31دسامبر 2022 میباشد و در حال حاضر(25 شهریور) در بازار موجود است. صفحه نمایش آن آیپی اس ال سی دی است و در سه نسخه:

حافظه 64 و رام 4

حافظه 128 با رام 4

و حافظه 128 با رام 6 

در بازار موجود است. این گوشی که  از دو سیم کارت بهره میبرد. وزن دستگاه 192 گرم میباشد و دوربینهای دوگانه 50 مگاپیکسلی را داراست و از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلو آن استفاده شده است.

CPU آن دستگاه 8 هسته ای مدیا تک است و اندروید دستگاه 13 میباشد. در رابطه با حسگر  اثر انگشت آن در پشت دستگاه تعبیه است. و رنگبندی آن در چهار رنگ مشکی، آبی،  بنفش، وسبز به بازار عرضه شده است. این دستگاه از شارژر 10 واتی بهره میبرد و قابلیت شارژ سریع را داراست و باتری آن هم 5000 از نوع جدانشدنی میباشد.

تعمیرات در محل یکی دیگر از خدمات مجموعه آقای تعمیرات موبایل میباشد.

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید و از بروز ترین اخبار دنیای تکنولوژی مطلع شوید.

بخوانید  آموزش تعمیرات موبایل در مشهد
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها