یکی از جدیدترین گوشیهای برند سامسونگ که به تازگی و طی چند روز گذشته به بازار معرفی شده است گوشی A05 سامسونگ میباشد و خریداران آن یک سوالی که در موقع خرید این گوشی همانند دیگر گوشی ها به ذهنشان میرسد و کنجکاو میشوند اینست که تعمیرات گوشی A05 در ایران انجام میشود و قطعات و تعمیراتش صورت میپذیرد یا نه؟!

و ما در این مقاله علاوه بر جواب این سوالتان که آری میباشد و با خیال راحت به خرید این گوشی بپردازید تمامی مشخصات و مزایاومعایب آن را برایتان بیان خواهیم نمود پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تعمیرات گوشی A05

تمامی تعمیرات گوشی A05 چه سخت افزار و چه نرم افزار در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با استفاده از قطعات 100 درصد اورجینال و با بالاترین سطح کیفیت انجام میپذیرد. و هیچگونه نگران خرابی ایرادات دستگاه خود نباشید.این ایرادات شامل موارد ذیل میباشد:

تعمیرات صفحه نمایش 

ایرادات گلس فنی 

مشکلات آنتن دهی دستگاه

خرابی باتری 

مشکلات مربوط به زود شارژ خالی کردن

رفع ایرادات صدا

تعمیرات هارد

تعویض وتعمیر CPU

خراب دوربین 

عدم شناسایی سیم کارت

 

 

 

 

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A05

 

معرفی این گوشی که در تاریخ 25 سپتامبر 2023 است. و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را داراست وزن این دستگاه 195 گرم میباشد.این دستگاه که از فریم  و پشت پلاستیک بهره میبرد و ساختار جلویی آن شیشه میباشد و نوع صفحه نمایش استفاده شده در آن از نوع آی پی اس ال سی دی است و اندازه آن 6.7 اینچ میباشد.

بخوانید  انتشار مشخصات آنر X20 قبل از معرفی

رنگهای عرضه شده رنگهای مشکی .سبز روشن و نقره ای است حسگرهایی بکار گرفته شده در دستگاه حسگرهای مجاورتی و شتاب سنج است همچنین این دستگاه قابلیت پشتیبانی از اندروید 13 میباشد و سی پی یو استفاده شده در آن 8 هسته ای از نوع مدیاتک میباشد.

باتری دستگاه 5000 است از نوع جدا نشدنی است و شارژر دستگاه از نوع 25 وات میباشد. در رابطه با دوربینهای دستگاه دوربین سلفی دستگاه از یک دوربین 8 مگاپیکسلی بهره میبرد و دوربین پشت آن را دولنز 50 و 2 مگاپیکسلی تشکیل میدهند. و همچنین یک فلش ال ای دی .حافظه دستگاه در یک نسخه 128 رام 6 میباشد. و کارت حافظه آن از نوع میکرو اس دی است.

تعمیرات گوشی A05 سامسونگ
تعمیرات تمامی مدلهای سامسونگ در مجموعه آقای تعمیرات موبایل صورت میپذیرد.

جهت اطلاع از اخبار مجموعه آقای تعمیرات موبایل  و دنیای موبایل و تکنولوژی پیج اینستاگرام مارا دنبال نمایید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها