تعمیرات سامسونگ Galaxy Tab S9

یکی از جدیدترین و بروزتریت Tabهای  سامسونگ در این روزها Galaxy Tab S9 میباشد که در تاریخ 26 جولای 2023 به بازار معرفی شده است و در ایران هم به بازار روانه شده است و تقریبا میشود گفت از استقبال خوبی برخوردار شده است  و دوستاران آن از سرعت بالا و کیفیت و طراحی خاص آن بسیار راضی هستند.

 

 

اما اگر شما هر سری از Tab های  سامسونگ که شامل Galaxy Tab S9 و مدهای دیگر + GalaxyTabS9 و مدل Galaxy tab ultra میشود را دارید که با مشکلات و ایراداتی برخورد کرده است و تفاوتی ندارد که سخت افزار باشد یا نرم افزار ما در خدمت شما عزیزان هستیم تا هرگونه مشکل و ایراد دستگاهتان را رفع نماییم و شما را به استفاده مجدد از دستگاهتان یاری رسانیم فقط کافیست از طریق پورتال در سایت فرم را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس حاصل نماییندو یا اینکه از طریق شماره های موجود در وبسایت با همکاران ما تماس حاصل نموده و ایراد دستگاهتان را به همکاران ما گفته تا  شرایط و زمان و هزینه های مربوطه   را به شما گفته و شما را در روند تعمیر دستگاهتان راهنمایی نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

ایرادات رایجی که برای Galaxy Tab S9 به وجود می آید

خاموشی ناگهانی Galaxy Tab S9

کارنکردن تاچ Galaxy Tab S9

ایرادات مربوط به ضربه خوردگی Galaxy Tab S9

ایرادات آبخوردگی Galaxy Tab S9

مشکل مربوط به هارد Galaxy Tab S9

ایراد صفحه نمایش Galaxy Tab S9

ایرادات مربوط به باتری Galaxy Tab S9

ایراد در برد دستگاه Galaxy Tab S9

ایراد شارژ نشدن Galaxy Tab S9

مشکلات داغ شدن بیش از حد Galaxy Tab S9

ایرادات مربوط به صدای Galaxy Tab S9

ایرادات مربوط به گلس فنی Galaxy Tab S9

بخوانید  تعمیرات گوشی ال جی LG در محل

ایراد خرابی و ضربه خوردگی فریم Galaxy Tab S9

ایراد مربوط به دوربینهای Galaxy Tab S9

 

 

 

 

 

 

مشخصات Galaxy Tab S9

وزن این دستگا    498 گرم میباشد و پشت و بدنه Galaxy Tab S9  از آلومینیوم و جلو آن از شیشه میباشد و سایز و ابعاد آن 10 اینچی است

حافظه این دستگاه که در دو نسخه روانه بازار شده است شامل 128 با رام 8 و نسخه دیگر آ256 با رام 12 میباشند و از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی میکند.

نوع صفحه نمایش Galaxy Tab S9 داینامیک آمولد است که از فناوری HDR10 پلاس برخوردار است و همچنین فن اوری محافظ کورنینگ گوریلا گلس راداراست.

در رابطه با دوربینهای این دستگاه اینگونه است که تک لنز 13 مگاپیکسلی را داراست و قابلیت فلش را هم دارد و دوربین جلو دستگاه 12 مگاپیکسل است

باتری  GalaxyTabS9    8400  بسیار قوی و قابلیت نگهداری شارژ بالایی را دارد و از شارژر 45 واتی شارژ سریع بهره میبرد Galaxy Tab S9

اندروید Galaxy Tab S9 اندروید13 میباشد و cpu این دستگاه هم 8 هسته ایست  و از نوع کوالکام  همچنین از قابلیت رادیو برخوردارنیست و سنسور اثر انگشت Galaxy Tab S9 در زیرصفحه نمایش تعبیه شده است و در دو رنگ بژ و نوک مدادی به بازار عرضه شده است.

 

 

 

تکنسین های تعمیرات در محل مجموعه آقای تعمیرات موبایل تعمیرات تبلت شمارا در محل کار یا منزل شما و در حضور خودتان انجام میدهند.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیای  موبایل و گجتها به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

بخوانید  مشخصات گوشی موتورولا اج 20 پرو

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها