تصاویر شیائومی 13، 13 لایت و 13 پرو با نزدیک شدن به تاریخ عرضه جهانی لو رفت! در این مطلب به جزئیاتی از مشخصات گوشی های شیائومی سری 13 میپردازیم.  با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی همراه بصورت غیرحضوری و همچنین فروش تمامی لوازم جانبی برند شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی سه گوشی جدید در کنگره جهانی موبایل در 26 فوریه است. و اکنون تصاویر مطبوعاتی همه گوشی ها برای اولین بار لو رفته است.

با توجه به اینکه شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در حال حاضر در چین به فروش می رسند، ما منتظر عرضه این گوشی ها در سایر نقاط جهان در اواخر این ماه هستیم. همچنین اکنون انتظار میرود که شیائومی 13 لایت نیز به این ترکیب بپیوندد. با این گوشی یک گزینه اقتصادی است برای افرادی که نمی خواهند پول زیادی برای شیائومی 13 یا 13 پرو خرج کنند.

تصاویر شیائومی 13

Xiaomi 13

تصاویر گوشی‌های جدید بسیار عالی به نظر می‌رسند  درست همانطور که انتظار میرود .

انتظارات از شیائومی 13 و 13 پرو زیاد است و هر دو گوشی قرار است از جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره ببرند. همچنین هر دو از یک دوربین 50 مگاپیکسلی مشابه در عقب بهره خواهند برد. در حالی که یک دوربین 32 مگاپیکسلی از عکس های سلفی استفاده می کند.

صفحه نمایش 6.36 اینچی در شیائومی 13 و صفحه نمایش 6.73 اینچی در شیائومی 13 پرو وجود دارد. از شارژ سریع 120 واتی فوق سریع بهره می برد. همچنین از شارژ بی‌سیم چشمگیر 50 واتی بهره می‌برد که شارژ سیمی را شرمنده می‌کند! در مورد شیائومی 13 لایت، تا حدودی مشخصات پایین تری دارد.

بخوانید  مشخصات گوشی شیائومی 12S و 12S پرو

شیائومی 13

هر سه گوشی قرار است اندروید 13 را بدون نسخه اجرا کنند در حالی که نرم افزار بالاتر از MIUI 14 را پشتیبانی میکند. اطلاعات کامل تر از مشخصات این سه گوشی را در مطالب بعد در اختیار شما خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

تصاویر شیائومی 13
منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها