بهترین شارژر های وایرلس برای آیفون و اندروید در سال 2022 چه برند هایی هستند؟ در این مطلب به بررسی این موضوع میپردازیم. با ما همراه باشید.

خرید انواع لوازم جانبی تلفن همراه با مناسب ترین قیمت از فروشگاه انلاین آقای تعمیرات موبایل.

بهترین شارژر های وایرلس

یکی از نوآوری‌های پر طرفدار در گوشی‌های هوشمند در چند سال گذشته، فست شارژ وایرلس بوده است. که به شما امکان می‌دهد گوشی آیفون یا اندروید خود و سایر دستگاه‌ها را بدون نیاز به اتصال فیزیکی به برق، شارژ کنید. اگر مدل گوشی شما از شارژ بی سیم پشتیبانی میکند، ما این لیست را برای شما آماده کرده ایم.

اکثر تلفن‌هایی که بصورت وایرلس شارژ می‌شوند، مانند سری سامسونگ گلکسی و جدیدترین مدل‌های آیفون، از فناوری شارژ استاندارد Qi استفاده می‌کنند. که توسط تمام این شارژر ها پشتیبانی می‌شود. سرعت شارژ و کیفیت ساخت آنها از موئلفه های انتخاب در این لیست است. بهترین شارژر های وایرلس

شارژر بی سیم ایستاده Belkin Boost Up 10W

شارژر بی سیم ایستاده Belkin Boost Up 10W

نقاط قوت
بصورت ایستاده جهت زوایای دید
سازگاری عالی
نقاط ضعف
فست شارژ نیست

شارژ 10 واتی بلکین ایستاده، در واقع یکی از شارژرهایی است که ما هنوز هم پس از آزمایش از آن استفاده میکنیم و یک شارژر بسیار قابل اعتماد است. ایستادن تلفن همراه، بررسی مواردی مانند زمان یا اعلان‌ها را بدون نیاز به برداشتن آن از روی پد آسان‌تر می‌کند.

Anker PowerWave Pad

Anker PowerWave Pad

نقاط قوت
قیمت مناسب
با همه گوشی ها کار میکند
نقاط ضعف
کمی کلی

برای کسانی که به جای شارژر ایستاده، سطحی را میخواهند که گوشی خود را روی آن قرار دهند، این مدل یک پد دایره ای است که گوشی خود را روی آن قرار میدهید. تمام سطح با روکش نسبتاً چسبنده ای پوشانده شده است تا اطمینان حاصل شود که حتی تلفن های براق هم از روی آن نیفتد. دارای خنک کننده و همان انتقال قدرت برای فست شارژ است.

بخوانید  مشخصات سامسونگ گلکسی A54 و A34 لو رفت.

شارژر وایرلس MagSafe بلکین 2 در1

شارژر وایرلس MagSafe بلکین 2 در1

نقاط قوت
ایده آل برای آیفون های جدیدتر
دو منظوره
نقاط ضعف
قیمت گران

اگر به فناوری MagSafe اپل برای شارژ آیفون خود علاقه دارید، این شارژر برای شما مناسب است. به خصوص اگر AirPods هم دارید. با تمامی آیفون های 12  و جدیدتر کار میکند تا از طریق اتصال مغناطیسی تا 15 وات شارژ ارائه دهد. بسته به سلیقه شما در رنگ سفید یا مشکی موجود است. یک شارژر رومیزی واقعا عالی برای طرفداران اپل است.

شارژر وایرلس  SanDisk iXpand 15W

شارژر وایرلس  SanDisk iXpand 15W

نقاط قوت
پدهای ضد لغزش
خوب و سریع
نقاط ضعف
ارزان ترین نیست
ظاهر معمولی

نام تجاری iXpand SanDisk یک پد وایرلس ساده اما کاربردی است که می تواند تا 15 وات شارژ کند. آداپتور AC شامل فناوری QuickCharge 3.0 کوالکام است که با استفاده از کابل USB-A به USB-C به شارژر متصل می شود.

پایین پد 4 اینچی مربعی شکل، دارای پدهای ضد لغزش است. همچنین یک LED آبی وجود دارد که نشان می دهد شارژ در حال انجام است. اگر تماس ضعیفی برقرار شود یا چیز دیگری روی پد قرار داده شود، چشمک قرمز رنگ می زند. SanDisk می‌گوید که در گوشی هایی با ضخامت کمتر از 5 میلی‌متر هم به خوبی کار میکند.

Moshi Lounge Q

Moshi Lounge Q

نقاط قوت
عالی به نظر می رسد
به سرعت شارژ میکند
نقاط ضعف
قیمت بسیار بالا

پد شارژ موشی بسته به مدل گوشی شما از شارژ بی‌سیم تا 15 وات پشتیبانی می‌کند. و برای ایمنی بیشتر می‌تواند اجسام فلزی خارجی قرار گرفته روی پد (مانند کلید) را شناسایی کند. طراحی آن با روکش پارچه ای، به لایف استایل افراد نزدیک است. Lounge Q با یک کابل شارژ USB-C ارائه می شود که آینده نگرانه است. اما شما باید آداپتور برق فست شارژ خود را داشته باشید. از قاب گوشی تا ضخامت 5 میلی متر پشتیبانی میکند.

بخوانید  مشخصات چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2
سایر محصولات

بهترین شارژر های وایرلس

Twelve South HiRise Wireless
شارژ تقویت کننده بلکین
شارژر اپل MagSafe
پد شارژ Spigen ArcField
شارژر Pure Siesta

نحوه انتخاب شارژر وایرلس

بهترین شارژر های وایرلس

انتخاب یک شارژر بی سیم ممکن است پیشنهاد ساده ای به نظر برسد اما باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

در سرعت شارژ وایرلس چه چیزی باید بررسی شود؟

شارژرهای بی سیم یکسان نیستند. قدرت و سرعت مختلف وجود دارد. اطلاعات آنرا بخوانید تا بفهمید که یک شارژر چقدر برق می‌تواند ارائه دهد. و آنرا در برابر قدرتی که تلفن یا دستگاه شما میتواند دریافت کند، مقایسه کنید. متوجه خواهید شد که آیا پد شارژ، سریع یا آهسته کار می کند. وات خروجی بالاتر، گوشی شما را سریعتر شارژ میکند.

آیا گوشی شما می تواند به صورت وایرلس شارژ شود؟

سوال بزرگی که اغلب باید به آن پاسخ داد در مورد شارژر نیست، بلکه این است که آیا دستگاه‌های شما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند یا خیر؟ و اگر پشتیبانی میکند، با چه قدرتی. بهترین شارژر های وایرلس

به استند نیاز دارید؟

اگر برای گوشی خود به شارژر نیاز دارید، دو سبک اصلی وجود دارد. متداول ترین آنها یک پد صاف است که می توانید آن را روی آن قرار دهید، و خوب کار میکند. با این حال، مواردی هم بصورت ایستاده به فروش میرسند. این انتخاب کاملا سلیقه ایست.

بهترین شارژر های وایرلس
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها