بهترین برنامه های اندروید در سال 2019

فروشگاه Google Play امسال بهترین برنامه های اندروید در سال 2019 خود ترکانده است 🙂 . شما می توانید برای یافتن بهترین برنامه در این فروشگاه، با فیلتر کردن بر اساس نظرات و رنکینگ داده شده بر اساس امتیاز کاربران به برنامه ها پیدا کنید.

… و اما

بهترین برنامه های اندروید هفته

برنامه Cube Call Recorder ACR با قیمت 1.99 دلار  که احتمالا  از اسم آن میتوانید حدس بزنید – یک برنامه برای ضبط تماس است. همچنین این برنامه برای ضبط تماس در اسکایپ، WhatsApp، فیس بوک و بسیاری از برنامه های دیگر نیز استفاده می شود. حتی برای یک تلفن با پشتیبانی از ضبط تماس VoIP این برنامه مورد استفاده قرار میگیرد.

Cube Call Recorder ACR
شما می توانید یک یا چند مکالمه را فقط با زدن  یک دکمه که هر بار که تماس گرفته می شود ضبط کنید. فقط توجه داشته باشید که قوانین مربوط به ضبط تماس از کشور به کشور متفاوت است، بنابراین مطمئن شوید که قبل از شروع، حقایق قانونی وجود دارد.

  1. برنامه Photo Watermark

    Photo Watermark نرم افزاری حاوی چند صد علامت که میتوانید هر کجای تصویری که روی آن کار میکنید اضافه کنید.نه تنها می توانید متن سفارشی را به عنوان علامت با ویژگی های سفارشی(از جمله تغییر فونت، اندازه و رنگ) اضافه کنید.

    Photo Watermark
    همچنین می توانید از امضای خود (یا هر متن دست نوشته ای دیگر) به عنوان یک علامت با استفاده از نوشتن بر روی صفحه اضافه کنید. هرچند که این برنامه راگان هست، اما تبلیغات زیادی برای نصب کنندگان این برنامه ارسال می شود. 

  2. برنامه StoryZ Photo Motion & Cinemagraph برای گرفتن استوری

    StoryZ Photo Motion & Cinemagraph یک نرم افزار برای ویرایش عکس در دو قسمت است.این برنامه می تواند یک روش موثر برای ایجاد جلوه های ویژه خارق العاده ای مثل آب و یا دود درحال حرکت باشد.StoryZ همچنین جلوه هایی خاص مانند “پله ها” یا “شن” برای اعمال روی تصویر شما ایجاد میکند.

    StoryZ Photo Motion & Cinemagraph

     

    آقای تعمیرات موبایل

    آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

اما این پایان معرفی بهترین برنامه های اندروید نیست. منتظر بخش بعدی اخبار ما باشید 🙂 .

 

 

بخوانید  معرفی اسمارت فون Vivo V20
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها