Poco X6 Neo با طراحی آشنا و دوربین 108 مگاپیکسلی وارد بازار شد. در ادامه ی مطلب به بررسی مشخصات پوکو X6 NEO میپردازیم. با ما همراه باشید. همچنین نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های شیائومی و پوکو در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط تعمیرکاران حرفه ای.

برند پوکو شیائومی امروز یک گوشی هوشمند جدید را معرفی کرد. به پوکو X6 Neo سلام کنید!
این گوشی در رنگ طلایی خیره کننده ای عرضه می شود که قبلا فقط در Redmi Note 13R Pro دیده بودیم. اما این دو گوشی اشتراک های  زیادی دارند. سخت افزار کاملاً بین این دو یکسان است. آنها همچنین با Redmi Note 13 چینی مطابقت دارند (البته نباید با Redmi Note 13 بین المللی یا Redmi Note 13 5G اشتباه بگیرید).

مشخصات پوکو X6 Neo

گوشی پوکو X6 Neo

جدا از ترکیب گیج کننده، اولین گوشی نئو از خانواده پوکو با چیپست Dimensity 6080 مجهز به شبکه 5G و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه میشود. این گوشی حول یک OLED 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش تا 120 هرتز است.

این پنل دارای یک سوراخ پانچ در مرکز بالایی برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. در حالی که پشت آن میزبان دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. با وجود اینکه پوکو ایکس 6 پرو در حال حاضر با اندروید 14 و سیستم‌عامل HyperOS در هند عرضه می‌شود، گوشی جدید با اندروید 13 ارائه می‌شود.

بخوانید  طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A54

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ 33 واتی پشتیبانی می کند و تنها یک بلندگو در پایین آن وجود دارد. هدفون برای صدای استریو مانند گوشی دوم عمل نمیکند.

Poco X6 Neo به طور انحصاری در Flipkart در سه رنگ  مشکی ، آبی و نارنجی (رنگ طلایی) در دسترس است. قیمت‌ها (190 دلار/175 یورو) یا (215 دلار/200 یورو)، بسته به انتخاب ذخیره‌سازی است. و اولین فروش برای 18 مارس، ساعت 12 عصر IST برنامه‌ریزی شده است.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها