اپل آیفون 15 پلاس برای بررسی. در این مطلب به بررسی مشخصات آیفون 15 پلاس و ویژگی های منحصر به فرد این گوشی خواهیم پرداخت. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید. بیایید ببینیم این گوشی قبل از بررسی کامل آن،  چه چیزی را برای ما آورده است.

آقای تعمیرات موبایل مجهز ترین مرکز تعمیرات گوشی موبایل نزدیک به شما.

از لحاظ انتخاب های رنگ، اپل امسال واقعاً گزینه‌های رنگی آیفون 15 و 15 پلاس را کسل‌ کرده و سایه‌های روشن‌تر را بسیار کمتر هیجان‌انگیز نشان می‌دهد. جزیره دوربین در واقع رنگ آبی قابل مشاهده تری نسبت به بقیه قسمت های پشتی دارد. در اینجا 15 پلاس در کنار آیفون 15 پرو مکس سفید تیتانیوم قرار دارد. آیا می توانید نکات آبی ظریف را در 15 Plus ببینید؟

قسمت پشتی دارای یک شیشه مات است که یک افزودنی خوب است و باعث می‌شود گوشی راحت‌تر در دست گرفته شود و کمتر مستعد لک شدن باشد. در حالی که پشت آن را پوشش می‌دهیم، باید به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره کنیم که به طور پیش‌فرض همان تصاویر 24 مگاپیکسلی را درست مانند مدل‌های Pro تولید می‌کند. ما عملکرد آن را در مقایسه با مدل های 15 Pro و سری 14 سال گذشته نیز بررسی خواهیم کرد.

مشخصات آیفون 15 پلاس

مشخصات آیفون 15 پلاس

با توجه به جلو، صفحه نمایش 6.7 اینچی Super Retina XDR OLED مشابه 14 پلاس را داریم، اما این بار با جزیره پویا. صفحه نمایش نیز روشن تر است و می تواند حداکثر روشنایی 2000 نیت را در فضای باز ایجاد کند. مطمئناً 15 پلاس در مقایسه با آیفون‌های ناچ گذشته، مدرن‌تر به نظر می‌رسد.

بخوانید  کدام گوشی ها اندروید ۱۲ را دریافت میکنند؟

این گوشی مانند همه آیفون‌ها بسیار شیک به نظر می‌رسد و تراشه اپل A16 Bionic از آیفون‌های پرو سال گذشته مطمئناً آن را برای سال‌های آینده به خوبی اجرا می‌کند. کانکتور تلفن 15 پلاس را فراموش نکنیم. این رابط Type-C است (آره!) اما همچنان در سرعت USB 2.0 محدود شده است.

این تمام چیزی است که برای این اولین برداشت سریع داریم. بررسی دقیق آیفون 15 پلاس ما به زودی ارائه می شود، پس با ما همراه باشید!

مشخصات آیفون 15 پلاس

128 گیگابایت رم 6 گیگابایت  929.99 دلار
256 گیگابایت رم 6 گیگابایت  1029.99 یورو

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها