اپل واچ سری 8 زمانی که تب دارید به شما هشدار می دهد! در این مطلب به بررسی ویژگی احتمالی اپل واچ سری 8، علامت هشدار در صورت تب داشتن فرد، میپردازیم. با ما همراه باشید.

آقای تعمیرات موبایل ارائه دهنده برترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی انواع گوشی همراه.

ویژگی احتمالی اپل واچ سری 8

انتظار می رود چند مدل جدید اپل واچ در پاییز امسال عرضه شوند و سری 8 احتمالاً یک ارتقاء نسبتاً جزئی نسبت به سری 7 موجود خواهد بود. با این حال، احتمالا دارای یک ویژگی برجسته است. گفته می شود که دستگاه ارتقا یافته قادر خواهد بود با تشخیص داخلی دمای بدن تشخیص دهد که آیا تب دارید یا خیر.

در واقع مدتی است که شایعه شده که اپل واچ سری 8 می تواند دارای سنسور دما باشد. با این حال، مارک گورمن از بلومبرگ نیز در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود که عمدتاً مبتنی بر اپل است، میگوید که این فناوری می‌تواند در نسخه غیر یکپارچه واچ هم وجود داشته باشد. با این حال، او باور ندارد که این ویژگی راه خود را به یک اپل واچ به روز شده SE باز کند.

بر اساس این خبر، عملکرد دمای بدن ساعت‌های سری 8 و نسخه اسپورت اختصاصی به شما اطلاعات دقیقی نمی‌دهد. اما اگر تشخیص دهد دمای مرکزی شما خیلی بالا است، می‌تواند به شما هشدار دهد. به این ترتیب می توانید مطالعه دقیق تری انجام دهید و یا با پزشک تماس بگیرید.

اخبار اپل واچ

اپل واچ سری 8

طبق گزارش ها، اپل حداقل سه مدل ساعت جدید را برای اواخر امسال برنامه ریزی می کند. انتظار می‌رود که اپل واچ سری 8 با یک مدل جدید SE به‌علاوه یک نسخه مقاوم برای طرفداران ورزش‌های سنگین همراه شود. مارک گورمن از بلومبرگ میگوید که نباید انتظار ارتقای بزرگی را با Watch S8 داشته باشیم. او ادعا کرد که اپل از همان پردازشی که سری 7 موجود است استفاده خواهد کرد. با این حال، او اشاره می کند که S9 در سال آینده تغییرات بزرگی خواهد داشت.

بخوانید  مقایسه گوشی های سری S23 سامسونگ گلکسی

در بروزرسانی های امسال اپل واچ SE از تقویت قابل توجهی برخوردار است. گورمن پیشنهاد کرد که می‌تواند با همان پردازنده در S8 عرضه شود که آن را بسیار سریع‌تر و قدرتمندتر از SE موجود می‌کند. در مورد نسخه مقاوم ساعت، پیشرفت‌های عمده تمرینات و ردیابی ورزشی عرضه می‌شود. معیارهای شنا، دوچرخه‌سواری و دویدن افزایش می‌یابد.

در مورد اپل واچ سری 3 با توجه به اینکه watchOS 9 را دریافت نخواهد کرد، احتمالاً در نهایت دیگر به فروش نمیرسد.

منبع: به گزارش ازpocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها