ارائه گلس رایگان هدیه آقای تعمیرات موبایل

مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل در نظر دارد بعد از تعمیراتموبایل شما، گلس رایگان متناسب با برند گوشی شما به مشتریان عزیز ارائه نماید.

اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد، مرکز تعمیرات موبایل کامل ترین و مجهز ترین مرکز تعمیرات انواع موبایل در تهران می باشد که می تواند تمامی خدمات تعمیرات موبایل و تبلت را به صورت خدمات موبایل در محل ارائه نماید.

هدیه آقای تعمیرات موبایل به شما

  • تعویض باتری موبایل با گارانتی یک ساله
    مرکز بزرگ تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل این خبر خوش را برای شما مشتریان عزیز در سرتا سر ایران دارد که اگر باتری موبایل شما نیاز به تعویض داشته باشد، این مرکز  با گارنتی یک ساله این خدمت را به شما ارائه می نماید.
  • ارائه گلس رایگان هدیه آقای تعمیرات موبایل
    مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل در نظر دارد بعد از تعمیرات موبایل شما، گلس رایگان متناسب با برند گوشی شما به مشتریان عزیز ارائه نماید.اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد، مرکز تعمیرات موبایل کامل ترین و مجهز ترین مرکز تعمیرات انواع موبایل در تهران می باشد که می تواند تمامی خدمات تعمیرات موبایل و تبلت را به صورت خدمات موبایل در محل ارائه نماید.

چرا خدمات موبایل در محل؟

روند تعمیرات موبایل در محل به این ترتیب است که :

  • مشتری با تماس به مرکز تعمیرات موبایل آدرس منزل یا محل سکونت خود را به تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند.
  • بعد از گذشت حداقل سه ساعت از تماس پیک مخصوص این مرکز خود را به آدرس مذکور  می رساند.
  • گوشی مورد تعمیر را از مشتری با ارائه رسید دریافت می کند.
  • گوشی مستقیما به مرکز تعمیرات اقای تعمیرات موبایل ارجاع داده می شود و بعد از تعمیر و تست مکرر از تصدیق درستی تعمیر  هماهنگی قبلی با مشتری صورت می گیرد.
  • پیک به صورت رایگان گوشی مشتری را درب آدرس مذکور تحویل داده و هزینه تعمیر را دریافت می کند.
بخوانید  شنود گوگل به گفتگوهای شما با اسیستنت

 

قیمت تعمیرات موبایل

مرکز بزرگ آقای تعمیرات موبایل افتخار دارد اعلام کند که هزینه تعمیرات موبایل فقط شامل حق الزحمه تکنسین های تعمیرات موبایل و هزینه قطعات اورجینال قرار داده شده در گوشی مورد تعمیر می باشد. پس نگران اضافه شدن هیچ هزینه مازاد دیگری مبنی بر هزینه پیک یا هر چیزی که به فکرتان می رسد نباشید.

ارتباط با مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

شما عزیزان برای استفاده از خدمات تعمیرات موبایل در منطقه بنی هاشم تهران می توانید با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

یا این که به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی samsung یا اپل یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتالدرخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید.تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها