آزمایش اندروید Q برای گلکسی اس 10

آزمایش اندروید Q برای گلکسی اس 10 آغاز شد. سامسونگ که تولیدکننده نرم‌افزار و سخت‌افزار موبایل است، پیش از انتشار رسمی اندروید Q، از آن استفاده می کند.دو شرکت بزرگ گوگل و سامسونگ درباره‌ی انتشار نسخه‌های مختلف اندروید تجربه‌های بسیاری دارند که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به انتشار زودتر از برنامه‌ی اندروید پای (Pie) برای گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس اشاره کرد.

 برای گلکسی اس 10 با اندروید Q مورد ازمایش قرار گرفت

می‌توانیم امیدوار باشیم که امسال انتشار اندروید Q برای سری گلکسی اس ۱۰ با سرعت بیشتری نسبت به گذشته رخ دهد. این شرکت پارسال هم با سرعت نسبتا مناسبی اندروید پای را برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس منتشر کرد، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که عرضه اندروید Q امسال حتی بهتر از سال گذشته باشد.

آزمایش اندروید Q روی گلکسی اس 10

گفته می‌شود اندروید کیو خیلی سریع در قالب یک نسخه‌ی آزمایشی برای صاحبان گوشی‌های خانواده نوت 10 منتشر خواهد شد. از آنجایی که فاصله‌ی انتشار نسخه‌ی آزمایشی و نهایی اندروید 9 پای برای سری اس 9 خیلی زیاد نبود، با وجود اینکه سامسونگ بزرگ‌ترین تغییر را هم در رابط کاربری گوشی‌های خود در همین سال به وجود آورد، ما انتظار داریم خیلی سریع موفق به ملاقات نسخه‌ی نهایی اندروید 10 روی دو گوشی خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ شویم. غول کره‌ای همچنین خیلی سریع اندروید پای را به سایر گوشی‌های سری گلکسی خود نیز برد، پس این فقط خانواده نوت 10 نخواهند بود که خیلی زود طعم اندروید 10 را می‌چشند.

ویژگی‌هایی که در این آپدیت اندروید کیو

در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ تا چه اندازه در زمینه توسعه و آزمایش اندروید Q بر روی سری گلکسی اس ۱۰ پیش رفته است، اما همزمان با انتشار این نسخه از نسخه دوم رابط کاربری One UI نیز رونمایی خواهد شد. از جمله ویژگی‌هایی که در این آپدیت شاهد آن هستیم اضافه شدن قابلیت‌های سلامت دیجیتال یا Digital Wellbeing است که توسط گوگل به نسخه دهم سیستم عامل اندروید اضافه شده است.

بخوانید  گوشی Samsung Galaxy A30
آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سونیو سونی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل
  • تعمیرات گوشی Samsung 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone 12

با ما تماس بگیرید :

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

 

خلاصه

آزمایش اندروید Q برای گلکسی اس 10 آغاز شد. سامسونگ که تولیدکننده نرم‌افزار و سخت‌افزار موبایل است، پیش از انتشار رسمی اندروید Q، از آن استفاده می کند.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها