انتشار مشخصات دوربین انر مجیک 3 توسط مدیرعامل آنر

انتشار مشخصات دوربین انر مجیک 3 توسط مدیرعامل آنر. ده روز مانده به معرفی رسمی آنر مجیک 3، مدیرعامل آنر ظاهر کلی این گوشی هوشمند را نشان داد. انتظار داریم که آنر مجیک سه در روز 12 اگوست مصادف با 21 مرداد رونمایی و معرفی شود.

دوربین گوشی انر مجیک 3

مدیر عامل این شرکت فناوری دوربین پنچ‌گانه آنر مجیک 3 را به طور تصادفی نشان داد. درواقع، جورج ژائو، مدیر عامل آنر، برای نشان دادن امکانات هوش مصنوعی آنر مجیک 3 از دستگاهی استفاده کرد که پنج دوربین داشت که به حالت حرف M در قاب پشتی جای گرفته‌اند. به گمان کاربران، این دستگاه به احتمال فراوان آنر مجیک 3 است.  البته شایان ذکر است که این گوشی در قاب پیش‌تولید قرار دارد تا طراحی آن لو نرود. ولی با وجود این قاب نیز پنج دوربین در قاب پشتی دیده می‌شوند که البته لنز پریسکوپی درکنار این دوربین‌ها قرار ندارد. از دیگر اجزای مهم قاب پشتی می‌توان به یک میکروفون، فلش LED دوگانه در پایین و یک فلش LED دیگر بالا اشاره کرد.

بی‌صدا شدن رینگتون گوشی هوشمند در صورت نگاه کردن کاربر به نمایشگر

یکی از این ویژگی‌ها بی‌صدا شدن رینگتون گوشی هوشمند در صورت نگاه کردن کاربر به نمایشگر است. این ویژگی به خصوص در مواقعی که حریم شخصی برای کاربر مهم است می‌تواند کارساز باشد.

پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس در گوشی انر مجیک 3

 آنر مجیک 3 براساس اعلام رسمی شرکت آنر اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس عرضه می‌شود. آنر البته رسما اعلام کرد که آنر مجیک 3 بیش از یک دوربین اصلی خواهد داشت. در این راستا، می‌توان انتظار داشت که آنر مجیک 3 از یک دوربین 50 مگاپیکسلی، 3 دوربین 64 مگاپیکسلی، سنسور ToF و یا دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره ببرد.

بخوانید  جایگاه اخلاق در هوش مصنوعی
آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

انواع خدمات تعمیرات موبایل در مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات موبایل شیائومی
  • تعمیرات موبایل هواوی
  • تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تعمیرات موبایل اپل
  • تعمیرات موبایل نوکیا
  • تعمیرات موبایل اچ تی سی
  • تعمیرات موبایل سونی
  • تعمیرات موبایل آنر
  • تعمیرات موبایل موتورولا
ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم. شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :

  • 09197374015
  • 02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها