در این مطلب به بررسی مشخصات گوشی هوآوی p50 میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تعمیرات انواع گوشی هوآوی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات گوشی هوآوی p50

Huawei P50 Pocket به دلیل محدودیت‌های تحریمی خود، از جمله فقدان 5G و سرویس‌های موبایل گوگل، دچار مشکل شده است.با اینحال  فرمت تاشو با صفحه‌نمایش و دوربین عالی را ارائه می‌دهد. مشخصات گوشی هوآوی p50

نقاط قوت
دوربین عالی
طراحی متمایز تاشو
صفحه نمایش داخلی بزرگ و واضح

نقاط ضعف
صفحه نمایش بیرونی بسیار کوچک
دسترسی به خدمات تلفن همراه گوگل وجود ندارد.
بدون اتصال 5G

ویژگی های کلیدی

Huawei P50 Pocket

شکل تاشو این گوشی هوشمند از طراحی تاشو غیرمعمولی برخوردار است. بنابراین مانند یک صدف تاشو باز و بسته میشود. سیستم دوربین سه‌گانه با رزولوشن‌های 40 مگاپیکسل، 13 مگاپیکسل و 32 مگاپیکسل وجود دارد. صفحه نمایش فوق العاده داخلی OLED این دستگاه 6.9 اینچی است. از 1 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند. و حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز را دارد.

معرفی

Huawei P50 Pocket رقیب Samsung Galaxy Z Fold 3 است. این دو گوشی با طراحی تاشوی تاشو شباهت زیادی به یکدیگر دارند. و رقابت بین این دو بازتاب کشمکش بر سر برتری اندروید است. به دلیل تحریم‌های دولت ایالات متحده، محصولات هوآوی به دلیل مشکلات عمده تلاش می‌کنند تا پیشنهادات مناسبی برای مصرف‌کنندگان غربی باشند. فقدان خدمات تلفن همراه Google و اتصال 5G هر دو نقطه ضعف بزرگیست زمانیکه هزینه بالایی میکنید. مشخصات گوشی هوآوی p50

با این وجود، هنوز یک نوآوری جذاب در این شکل جدید وجود دارد که امتحان آن لذت بخش است. و صفحه نمایش و دوربین هنوز هم در سطح بالایی هستند. هنوز در دسترس بودن P50 Pocket در همه بازارها تایید نشده است اما اطلاعاتی درباره قیمت در دسترس است. مدل استاندارد جیبی 1299 یورو قیمت دارد. در حالی که نسخه پریمیوم 1599 یورو قیمت خواهد داشت.

بخوانید  تعمیرات گوشی موبایل در مناطق تهران

طراحی

طراحی هوآوی p50

طراحی نوآورانه تاشو
صفحه نمایش بیرونی بسیار کوچک
صفحه نمایش داخلی بزرگ و درخشان

فرم فاکتور بدون شک وجه تمایز این دستگاه است. هنگامی که آنرا در جیب قرار میدهید، فضای بسیار کمی را میگیرد. اما به لطف صفحه نمایش 6.9 اینچی، آن را به یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ تبدیل میکند. باز و بسته کردن دستگاه، به خصوص در ابتدا بسیار رضایت بخش است. مشخصات گوشی هوآوی p50

بسیاری از جنبه های تاشو در اینجا به خوبی اجرا می شوند. وقتی گوشی بسته می‌شود، دو صفحه کاملاً صاف در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، و برآمدگی کوچک در وسط صفحه نمایش آنقدر آزار دهنده نیست. با این حال، اندازه صفحه بیرونی آنقدر است که فقط میتوانید چند عملکرد (دوربین یا پیش بینی آب و هوا) را انتخاب کنید و اعلان ها را بررسی کنید، اما برای انجام سایر کارها، باید آن را باز کنید.

صفحه نمایش

صفحه نمایش داخلی کاملاً توسعه یافته دارای اندازه 6.9 اینچی با نسبت تصویر طولانی 21:9 است که قبلاً در تلفن هایی مانند Sony Xperia 1 III دیده بودیم. که برای تماشای محتوای با فرمت صفحه عریض مانند فیلم ایده آل است. چه در حال بازی باشید و چه در حال تماشای ویدیو ، شکاف کوچک در وسط صفحه نمایش تاشو به سختی قابل تشخیص است، و آزار دهنده نیست.

این پنل OLED بسیار واضح است. با وضوح 1188 x 2790p، و همچنین دارای نرخ رفرش 120 هرتز است که به طرز دلپذیری صاف و روان  است. صفحه نمایش قوی است.

دوربین

هوآوی p50

عملکرد دوربین عالی
کیفیت دوربین سلفی تحسین برانگیز

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی C55 به طور رسمی معرفی شد

یک سیستم دوربین سه گانه در قاب پشتی گوشی وجود دارد که از دو سنسور زاویه باز (یکی 40 مگاپیکسلی، دیگری 32 مگاپیکسلی) و یک لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. طور کلی کیفیت تصویر راضی کننده است. مشخصات گوشی هوآوی p50

دوربین اصلی: عملکرد کلی بسیار خوب است. جزئیات زیادی را در خود جای داده، اما پس از پردازش زیاد، رنگ‌ها زنده اما طبیعی بودند.
دوربین فوق عریض: هنگام استفاده از فوق عریض، کیفیت نسبتاً خوب است. اعوجاج بسیار قابل توجهی در این تصاویر به خصوص در اطراف لبه های کادر وجود دارد.

در اینجا هیچ لنز تله فوتو یا زوم اپتیکال وجود ندارد، بنابراین شما فقط باید به گزینه های زوم دیجیتال (که تا 5 برابر می رود) بسنده کنید. اگرچه کامل نیست، اما مطمئناً تصویر قابل قبولی برای استفاده به جای یک زوم اپتیکال واقعی است. دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی نیز تصاویر نسبتاً خوبی ایجاد می‌کند و یکی از جنبه‌های منحصربه‌فرد، توانایی گوشی در ایستادن به صورت نیمه تا شده است. به طوری که می‌توانید بدون نیاز به باز کردن، سلفی‌های زمان‌دار بگیرید.

کارایی

p50

بدون اتصال 5G
سرویس موبایل گوگل وجود ندارد
عملکرد خوبی مخصوصا موقع بازی دارد

P50 Pocket بر روی چیپست اسنپدراگون 888 اجرا می‌شود. و این یک سطح فوق‌العاده از عملکرد روزانه بدون هیچ تأخیر زمانی در صفحه‌ نمایش یا برنامه‌های مختلف ارائه میکند. عملکرد بازی به همان اندازه خوب است. گرافیک درخشانی را ارائه میکند و حتی برای سخت ترین کارها نیز بسیار روان اجرا میشود.

از نظر امتیازات بنچمارک، دستگاه امتیاز عملکرد تک هسته‌ای 919 و امتیاز 3266 را برای امتیاز چند هسته‌ای در Geekbench 5 به ثبت رساند. این نشان می‌دهد که مشابه ZTE Axon 30 5G و Vivo V23 Pro است. و پایین تر از رقیب گلکسی زد فلیپ 3 قرار دارد. با این حال، یک مانع بزرگ این است که 5G ندارد. بنابراین سرعت داده تلفن همراه 4G دارید. مشخصات گوشی هوآوی p50

بخوانید  Moto G32 با مشخصات کامل معرفی شد

حتی نگران‌کننده‌تر از فقدان 5G، عدم دسترسی به خدمات تلفن همراه گوگل است. از سال 2019، تحریم‌های دولت آمریکا علیه هوآوی به این معنی است که سازنده نمی‌تواند از نرم‌افزار اندرویدی یا برنامه‌ها و سرویس‌های مرتبط گوگل در گوشی‌های خود استفاده کند. بنابراین، در انتخاب های محدود موجود در اپ گالری هواوی گیر خواهید کرد. و نمی توانید بسیاری از محبوب ترین برنامه های گوشی های هوشمند را دانلود کنید.

عمر باتری

ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی
بازی های فشرده باتری را به سرعت تخلیه میکند.

ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت است. که در مقایسه با گوشی های با قیمت مشابه چندان زیاد نیست. پس از تماشای فیلم به مدت یک ساعت، باتری 8 درصد کاهش یافت. و پس از یک ساعت پخش آنلاین به هدفون بلوتوث، 4 درصد کاهش یافت.

بطور کلی در حالیکه تجربه خوبی از بازی با این گوشی وجود دارد. دیدن این که بعد از تنها نیم ساعت بازی فشرده، باتری به میزان 14 درصد کاهش یافته، کمی عجیب است. در نتیجه در صورت کار زیاد و سنگین با گوشی باید به برق و شارژر دسترسی داشته باشید.

مشخصات گوشی هوآوی p50
منبع: به گزارش از trustedreviews.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها