بهترین گوشیهای تاشو ۲۰۲۲ :در این مطلب به بررسی برترین گوشی های تاشو که در حال حاضر در دسترس هستند میپردازیم. با ما همراه باشید.

آقای تعمیرات موبایل، ارائه دهنده به روز ترین اخبار تکنولوژی و دنیای موبایل.

بهترین گوشیهای تاشو ۲۰۲۲

تلفن های تاشو زمانی دستگاه های باریک و جمع و جوری بودند. در حال حاضر، تلفن های تاشو با صفحه نمایش  بزرگ آمده اند. با این حال، این مورد برچسب‌های قیمتی هنگفت را به همراه می‌آورد.

بهترین گوشی های تاشو سال 2022

1: سامسونگ گلکسی Z Flip 3

Samsung Galaxy Z Flip 3

نقاط قوت
صفحه جلویی بسیار بهبود یافته است
سخت افزار قدرتمند
طراحی عالی
نقاط ضعف
ارتقای بزرگی نسبت به مدل قدیمی وجود ندارد
مسائل مربوط به چین و انعکاس صفحه نمایش

یکی از بهترین گوشیهای تاشو ۲۰۲۲، Samsung Galaxy Z Flip 3 است که در مقایسه با مدل های قبلی خود  Galaxy Flip و Galaxy Flip 5G با دوربین های ساده تر در خارج و صفحه نمایش خارجی بزرگتر، از طراحی ظریف تری برخوردار است. مانند گلکسی زد فولد 3، Z Flip 3 نیز ضد آب و قاب سخت تری دارد. صفحه نمایش کاور از 1.1 اینچ به 1.9 اینچ افزایش می یابد و نمایشگر داخلی نیز نرخ تازه سازی 120 هرتز را دریافت میکند.

مشخصات دوربین مانند Z Flip 5G، رم و گزینه های ذخیره سازی و ظرفیت باتری است. اما Z Flip 3 از چیپست Qualcomm Snapdragon 888 بر روی Snapdragon 865+ استفاده می کند.

2:سامسونگ گلکسی زد فولد 3

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

نقاط قوت
یکی از چشمگیرترین گوشی های تاشوها
سازگاری با قلم S
عملکرد سریع و نرم افزار خوب
نقاط ضعف
دوربین فوق العاده است
چین و انعکاس صفحه نمایش کمی آزاد دهنده است

بخوانید  مشخصات احتمالی گوشی سامسونگ گلکسی S23

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 جانشین گلکسی زد فولد 2 است. و طراحی ظریف تر، قاب سخت تر و ضد آب بودن را ارائه می دهد. این صفحه نمایش همان مشخصات صفحه نمایش قبلی خود را با نمایشگر خارجی 6.23 اینچی و صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی دارد. اگرچه صفحه نمایش خارجی دارای نرخ رفرش 120 هرتز و نمایشگر داخلی دارای دوربین زیر نمایشگر است.

Z Fold 3 همچنین از قلم S Pen با طراحی ویژه پشتیبانی میکند. سخت افزار نیز نسبت به Z Fold 2 ارتقا یافته است. زیرا Z Fold 3 از چیپست Qualcomm Snapdragon 888 با 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

3: اوپو Find N

Oppo Find N

نقاط قوت
نمایشگر دارای کمترین چین است
عملکرد سریع
طراحی فشرده
نقاط ضعف
در حال حاضر فقط در چین موجود است
نسبت تصویر مربعی برای تماشای ویدیو عالی نیست

Oppo Find N به لطف طراحی بسیار هوشمندانه لولا، ما را عملا با چین نامرئی خود تحت تاثیر قرار داد. تجربه نرم افزار فوق العاده است و امکان انجام چند کار آسان را فراهم می کند، که به خوبی نسبت ابعاد مربعی صفحه نمایش داخلی را جفت می کند. عملکرد در همه جا قوی است و فرم جمع و جور زندگی با Fold 3 را آسان تر می کند. با این حال، یک نکته مهم وجود دارد و آن این واقعیت است که Find N در حال حاضر به طور انحصاری در چین در دسترس است.

4: Microsoft Surface Duo 2

Surface Duo 2

نقاط قوت
دوربین های بسیار بهبود یافته
پردازنده سریعتر
طراحی فوق العاده
نقاط ضعف
قیمت گران است
UI دارای ویژگی های عجیب و غریب است.

بخوانید  گلکسی a72 اندروید 12 را دریافت میکند؟

از دیگر بهترین گوشیهای تاشو ۲۰۲۲\، Surface Duo 2 است که کمی متفاوت است. صفحه نمایش مانند سایر دستگاه های موجود در لیست جمع نمی شود، در عوض، گوشی دارای دو صفحه نمایش جداگانه است و مانند یک دفترچه تا میشود.

این جداسازی صفحه‌نمایش، آن را به گزینه‌ای عالی برای چندوظیفگی تبدیل می‌کند و به نظر می‌رسد که هدف مایکروسافت مستقیماً کاربران قدرتمند حرفه‌ای این دستگاه است. نمی تواند با کیفیت دوربین رقبای خود مطابقت داشته باشد و رابط کاربری دارای برخی ویژگی های آزاردهنده است. اما اگر به دنبال نتیجه نهایی خوب هستید، Surface Duo 2 یک گزینه عالی است.

5: Motorola Razr 5G

گوشیهای تاشو

نقاط قوت
صفحه نمایش دوم بهبود یافته است
عمر باتری عالی
طراحی نمادین

نقاط ضعف
گران
حواس پرتی بازتاب های صفحه نمایش

موتورولا متعلق به لنوو به معنای واقعی کلمه تلفن نمادین 15 ساله خود را به یک تلفن تاشو تبدیل کرد و صفحه کلید عددی را برای یک صفحه نمایش منعطف OLED تغییر داد که وقتی گوشی را می‌بندید تقریباً مربع می‌شود، با نمایشگر چلو Quick View.

دستگاه اصلی در نوامبر 2019 رونمایی شد اما این شرکت از آن زمان مدل نسل دوم را در Razr 5G منتشر کرده است. Razr 5G دارای ساختار شیشه ای و فولادی ضد زنگ، اسکنر اثر انگشت در پشت است و ضخامت آن در صورت تا شدن حدود 16 میلی متر است. صفحه نمایش اصلی 6.2 اینچی است که از OLED پلاستیکی ساخته شده است تا بتوان آن را بازیافت کرد. در حالی که صفحه دوم در جلو یک پنل 2.7 اینچی ثابت برای نگاه کردن به اعلان ها است.

بخوانید  آنچه تاکنون از سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 میدانیم

یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 765، همراه با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی وجود دارد. یک دوربین 48 مگاپیکسلی دارد که تبدیل به دوربین سلفی و اصلی میشود و یک دوربین داخلی 20 مگاپیکسلی هم دارد.

بهترین گوشیهای تاشو ۲۰۲۲
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها