مشخصات سری 14 شیائومی

مشخصات سری 14 شیائومی

فهرست مطالب

با توجه به اینکه سری Xiaomi 13 در حال حاضر در سطح جهانی در دسترس است. زمان آن است که توجه خود را به نسل بعدی پرچمداران شیائومی معطوف کنیم. اولین مجموعه از مشخصات سری 14 شیائومی به لطف ایستگاه گفتگوی دیجیتال که اطلاعات اولیه را در مورد چیپست ها، باتری ها و سرعت شارژ پرچمداران آینده به اشتراک می گذارد، در اینجا ارائه میشود.

تعمیرات گوشی موبایل از جمله خدماتی می باشد که در مجموعه آقای تعمیرات موبایل به کاربران ارائه میشود. این مجموعه با اتکا به نیروی قوی و متخصص در حوزه تعمیرات گوشی موبایل، خدمات شایسته و ارزش مندی را به مشتریان و کاربران خود ارائه میکند. تعمیرات گوشی موبایل امروزه یکی از تخصصی ترین شغل های دنیا است. و اگر گوشی موبایل توسط شخص تازه کار و غیر متخصص مورد تعمیر قرار گیرد حتما با ایرادات دیگری نیز همراه می گردد.

مشخصات سری 14 شیائومی

انتظار می رود شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو در ماه نوامبر با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی شوند. نسل بعدی SoC پرچمدار کوالکام در اواخر اکتبر در یک رویداد اختصاصی در مائوئی، هاوایی معرفی خواهد شد. شیائومی یکی از اولین برندهای گوشی های هوشمند خواهد بود که دستگاه های مجهز به چیپست جدید را روانه بازار می کند.

انتظار می رود اسنپدراگون 8 نسل 3 دارای معماری جدید 1+5+2 با هسته اصلی Cortex-X4 در کنار 5 هسته Cortex-A720 و 2 هسته Cortex-A520 باشد. همچنین انتظار می رود که سمت GPU توسط Adreno 750 پوشش داده شود که می تواند عملکرد قابل توجهی را ارائه دهد.

شیائومی 14 دارای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی است. شیائومی 14 پرو دارای یک سلول 5000 میلی آمپر ساعتی کمی بزرگتر با شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 واتی خواهد بود.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

مطالب پربازدید

مطالب اخیر

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها