کمپانی هواوی از تولید کننده های مطرح گوشی‌های هوشمند و تبلت به حساب می‌آید که در چند سال اخیر توانسته است با گوشی های هوشمند سامسونگ و آیفون رقابت نماید و نظر مخاطبان و کاربران را به سوی خود بیاورد. گوشی های هوشمند هواوی از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار بوده و از دلایل موفقیت آن به شمار می آید. تعمیرات موبایل چنین دستگاه های پیشرفته ای نیازمند تخصص و قطعات اصلی می باشد. تعمیر گوشی هواوی P20 نیز از این قاعده مستثنی نیست و کاربران گوشی های هوشمند باید در اطلاع باشند که هواوی اصل کیفیت در کنار قیمت مناسب را پیشرو گرفته است و تلاش می کند که آن را بهبود ببخشد.

خبر انتشار پرچمدار جدید هواوی P20 از کجا درز کرد؟

کمپانی هواوی که در سال اخیر از پرچمدار خود یعنی پی۱۰ به همراه پی۱۰ پلاس و پی ۱۰ لایت رونمایی کرد و در سالهای قبل نیز است پی 9 و پی 8 رونمایی کرده بود تصمیم دارد که پرچمدار جدید خود را به جای پی ۱۱ با عنوان P20 به بازار عرضه نماید تقریبا و چنین کار مشابه ای را در سری گوشی های وی ال جی مشاهده نمودیم که بعد از وی 10 در کمپانی ال جی از وی 20 رونمایی کرد. کلیه این شایعات توسط اپراتوری از رژیم غاصب اسرائیل انتشار یافته است. اگرچه در حدود یک از عرضه پی 10 می گذرد ولی این گوشی هواوی تازگی به سرزمین های اشغالی ورود نموده است. به احتمال زیاد در ابتدای سال 2018 از گوشی P20 به همراه نسخه پلاس رونمایی شود و احتمالا در مراسم دیگری هم از نسخه لایت پرده برداری شود. مطالعه پاوربانک جدید هواوی با ظرفیت 6700 می تواند برای شما مناسب باشد.

بخوانید  تعویض سوکت شارژ گوشی شیائومی

زمان انتشار هواوی P20 کی هست؟

به احتمال زیاد هواوی این پرچمدار را در رویداد کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی کند.همانطور که در بالا اشاره شد، هواوی P20 پلاس و نسخه لایت هم عرضه می گردد. این کمپانی همچنین در تدارک رونمایی از دو گوشی هوشمند دیگر با نام رمز Maya و Salina بوده که به احتمال زیاد در بهار سال 97 به بازار عرضه گردند. آقای تعمیرات موبایل توانایی تعمیر آیفون و تعمیر گوشی شیائومی را با قطعات اصلی آنان دارا می باشد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها