پاوربانک جدید هواوی چه امکاناتی دارد؟ آیا این پاوربانک نظر مخاطبان هواوی را جلب می نماید؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه‌های الکترونیکی شاهد آن هستیم که افراد زیادی به این دستگاه ها وابسته شده و کارهای روزانه خود را با آنها انجام می‌دهند. اما نکته این دستگاه های الکترونیکی که شامل گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ و غیره می باشد این است که همه آنها ازباتری استفاده می‌کنند که باتری ها نیز دارای ظرفیت محدود بوده و باید شارژ شوند، اما با افزایش رفت و آمدهای خارج از محل کار و خانه نیاز به پاور بانک بیش از پیش احساس می گردد.

پاوربانک جدید هواوی از ظرفیت 6700 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد اما در رونمایی از این پاوربانک این نکته مورد تاکید قرار گرفت این است که فروش تکی این پاور بانک انجام نمی گیرد و به همراه گوشی‌های هوشمند کمپانی هواوی به مخاطبان عرضه می گردد. در مقاله معرفی هواوی پی 11 به بررسی ویژگی های این گوشی پرداختیم. هواوی با انتشار این گوشی هوشمند تصمیم دارد کیفیت گوشی های خود را به رخ دیگر رقبا بکشد و رضایت طرفداران خود را جلب نماید.

Huawei PowerBank

گوشی های هوشمند به دلیل کاربرد آنها نمی توانند از ظرفیت بالایی برخوردار باشند به همین دلیل کمپانی هوآوی ترجیح داده است که یک پاوربانک مجزا برای گوشی هوشمند خود ارائه نمایند تا کاربران بتوانند در استفاده از گوشی های هوشمند خود دچار مشکل نشوند.این پاور بانک دارای ظرفیت ۶۷۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که از قیمت ۱۵ دلاری برخوردار می باشد. تعمیرات موبایل در محل این مجموعه با پیک رایگان انجام می گیرد و کلیه تعمیرات موبایل و تبلت در این مرکز با قطعات اصلی انجام می گیرد همچنین این مرکز آموزش تعمیرات موبایل را نیز به علاقمندان ارائه می نماید.

بخوانید  ویژگی های اصلی ویندوز 11

هواوی در مقابل شیائومی

همانطور که در بالا اشاره شد پاوربانک جدید هواوی به صورت مجزا به فروش نمی‌رسد و همراه با گوشی های هوشمند کمپانی هواوی به بازار عرضه می‌گردد. اما این کمپانی چینی یک رقیب سرسخت به نام شیائومی در کشور خود دارد این کمپانی که یکی از بزرگترین تولیدکننده های پاور بانک در دنیا به حساب می آید در سال ۲۰۱۶ توانسته است ۵۵ میلیون پاو بانک در سطح دنیا به فروش برساند از این رو کمپانی هوآوی رقیب سرسختی در پیشرو دارد. تعمیر گوشی هواوی، تعمیر گوشی سامسونگ و تعمیر گوشی شیائومی از خدماتی می باشد که در این مجموعه با کیفیت بالا به کاربران خود ارائه می گردد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها