در این مطلب به بررسی و معرفی مشخصات گوشی پوکو m3 پرو 5g خواهیم پرداخت.
با ما همراه باشید.

تعمیرات گوشی پوکو در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات پوکو m3 پرو 5g

پوکو m3 پرو 5g با نمایشگر Dimensity 700 و 90Hz رونمایی شد.

Poco M3 Pro 5G  به لطف اینترنت 5G سرعت بیشتری دارد، صفحه نمایش 90 هرتزی و چیپست سریعتر دارد. و همچنین طراحی جدید و جالبی دارد. پوکو تراشه 7 نانومتری Dimensity 700 را برای قدرت بخشیدن به محصول جدید خود انتخاب کرد. حداکثر سرعت دانلود تا 2.77 گیگابیت در ثانیه و یک جفت هسته Cortex-A76 به علاوه یک GPU Mali G57 است.

برای مقایسه، اسنپدراگون 662 درون M3 ساده یک تراشه 11 نانومتری با چهار هسته مبتنی بر Cortex A73 و یک Adreno 610 است. هسته‌های CPU جدیدتر به‌صورت جداگانه و به‌طور قابل توجهی سریع‌تر هستند، علی‌رغم وجود تنها دو هسته. پردازنده گرافیکی جدید عملکرد عالی را نیز نوید میدهد.

برای اجرای بازی ها با سرعت 90 فریم بر ثانیه کافی است؟  نمایشگر 90 هرتزی رابط کاربری را روان‌تر می‌کند و می‌تواند محتوای ویدیویی را با سرعت 30/50/60 فریم بر ثانیه نیز مطابقت دهد. این یک ال سی دی 6.5 اینچی 1080p+ با روشنایی معمولی 400 نیت و گوریلا گلس 3 است، بنابراین تقریباً مانند صفحه نمایش M3 معمولی، در نرخ تازه سازی صرفه جویی کرده است.

گوشی پوکو m3 پرو 5g چه مشخصاتی دارد؟

سایر ویژگی ها

گوشی پوکو m3 پرو 5g دارای تنظیمات دوربین مشابه مدل معمولی خود است و با دوربین 48 مگاپیکسلی در پشت ارائه شده است. دو دوربین 2 مگاپیکسلی (ماکرو و عمق) و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو به آن متصل می شوند. اگر آن را به حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار ترجیح دهید، می تواند آنلاک را با چهره انجام دهد.Poco M3 Pro 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و چیپست 7 نانومتری کارآمدتر است.

بخوانید  تعمیر موبایل شیائومی در منطقه حکمت

یکی از قسمت‌هایی که مدل Pro عقب تر از مدل معمولی قرار دارد، باتری است. نسخه پرو با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که کوچک‌تر از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی M3 است. با همان 18 وات شارژ می شود و با همان شارژر 22.5 واتی همراه است. البته چیپست جدید بر عمر باتری و همینطور صفحه نمایش 90 هرتزی تاثیر خواهد داشت.مشخصات گوشی پوکو m3 پرو 5g

گوشی پوکو M3 پرو دارای یک اسلات microSD، جک هدفون 3.5 میلی‌متری (با رادیو FM)، یک بلستر مادون قرمز است و حتی در برخی مناطق NFC نیز دارد. 64 یا 128 گیگابایت حافظه  ارائه میدهد که به ترتیب با 4 یا 6 گیگابایت رم همراه است، بنابراین Pro برتری حافظه نسبت به نسخه معمولی خود ندارد. با نسخه جدیدتر اندروید، اندروید 11، با MIUI 12 عرضه میشود .

آنباکسینگ

مشخصات پوکو m3 پرو در درون جعبه Poco M3 Pro 5G شامل یک شارژر 22.5 واتی، کابل USB-C و یک قاب شفاف است.
مدل 4/64 گیگابایتی از 180 یورو شروع می شود، نسخه 6/128 گیگابایتی آن 200 یورو است.
سه گزینه رنگ برای این گوشی در نظر گرفته شده است: زرد، ابی و مشکی

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر  شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …
بخوانید  مشخصات گوشی پوکو m4 پرو 5g

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

مشخصات گوشی پوکو m3 پرو 5g
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها