گوشی های پوکو به تازگی طرفدار زیادی در بازار ایران پیدا کرده اند که بخاطر ظزفیت بالای باتری آن است. این گوشی ها با مصرف روزانه ی معمولی میتوانند تا چندین روز روشن بمانند. در این مطلب به بررسی و معرفی مشخصات گوشی پوکو m4 پرو 5g خواهیم پرداخت.با ما همراه باشید.

انجام تمامی امور تعمیرات تلفن همراه در مرکز آقای تتعمیرات موبایل.

مشخصات پوکو m4 پرو

گوشی پوکو m4 پرو 5g  با Dimensity 810، دوربین های بهبود یافته و شارژ سریع 33 واتی معرفی شد. نسبت به پوکو m3 پرو این گوشی بازطراحی کامل نشده بلکه بیشتر یک اصلاح است. صفحه نمایش پوکو m4 پرو 5g کمی بزرگتر است و قطری 6.6 اینچی (از 6.5 اینچ افزایش یافته) در حالی که وضوح 1080p+ و نرخ تجدید 90 هرتز را حفظ میکند نرخ نمونه برداری لمسی به 240 هرتز (از 180 هرتز) بهبود یافته است. صفحه نمایش با روشنایی معمولی 450 نیت کمی روشن تر شده (از 400 نیت) و همچنان توسط گوریلا گلس 3 محافظت می شود.

دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی (از 48 مگاپیکسل ) است اما تغییر قابل توجه در اینجا اضافه شدن یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با 119 درجه FoV است که هنگام عکاسی با M4 Pro انعطاف‌پذیری بیشتری را احساس میکنید. همچنین وضوح دوربین سلفی دو برابر شده و به 16 مگاپیکسل رسیده است. اینها تلفن های 5G مقرون به صرفه با عمر باتری عالی هستند. اتصال 5G توسط چیپست Dimensity 810 ارائه می شود. مشخصات پوکو m4 پرو

مشخصات گوشی پوکو m4 پرو 5g

Poco M4 Pro 5G با نمایشگر 6.6 اینچی 90 هرتزی، نمونه برداری لمسی 240 هرتز و پشتیبانی از DCI-P3
سایر ویژگی ها

چیپست Dimensity 810 سریعتر، فضای ذخیره سازی 8 گیگابایت رم به علاوه 5 گیگابایت رم مجازی. شارژ سریع 33 واتی برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ کامل کمتر از یک ساعت طول می کشد. این گوشی همانند نسل قبلی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. ارتقاء در اینجا سرعت شارژ است. با آداپتور 33 واتی (از 18 وات)، می‌توان در عرض 59 دقیقه به 100 درصد شارژ رسید. یک شارژ سریع 10 دقیقه ای برای تماشای نزدیک به 2 ساعت و نیم ویدیو کافی است.

بخوانید  معرفی گوشی شیائومی Mi 10 Youth 5G

این مدل همچنین دارای بلندگوهای استریو است که برخی در نسخه M3 آن را ندارند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات توسعه میکرو اس‌دی همچنان روی آن وجود دارد. NFC در دسترس است (وابسته به منطقه) و حسگر اثرانگشت در کلید پاور در کناری تعبیه شده است. این گوشی در سه رنگ زرد، آبی و مشکی در دسترس است. در تاریخ 11 نوامبر یعنی فردا به صورت جهانی در دسترس خواهد بود. نسخه پایه از 230 یورو شروع می شود و مدل ارتقا یافته 6/128 گیگابایتی 250 یورو قیمت خواهد داشت و هنوز قیمت آن در بازار ایران نامشخص است. مشخصات پوکو m4 پرو

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
مشخصات پوکو m4 پرو

  • تعمیر گوشی سامسونگ.
  •  تعمیر گوشی آیفون.
  •  گوشی هواوی.
  •   گوشی اچ تی سی.
  •  تعمیر گوشی سونی.
  •  تعمیرگوشی ال جی.
  • گوشی شیائومی.
  •  گوشی نوکیا.
  •  تعمیر گوشی بلک بری.
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ما است.

بخوانید  تعویض ال سی دی گوشی شیائومی در ایلام

مشخصات گوشی پوکو m4 پرو 5g
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها