گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس دارای چه مشخصاتی است؟ در این مطلب به بررسی چیپست گوشی سامسونگ گلکسی s22 پلاس خواهیم پرداخت.
با ما همراه باشید.

تعمیرات گوشی سامسونگ توسط تکنسین حرفه ای در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

چیپست گوشی سامسونگ گلکسی s22 پلاس

چیپست گلکسی s22 پلاس چیست؟ سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس با اسنپدراگون 898 دارای بنچمارک Geekbench است. این کارت متعلق به SM-S906U است که نسخه آمریکایی Samsung Galaxy S22+ است. این چیپست با بالاترین سرعت موجود کار می کرد، یعنی 3 گیگاهرتز برای هسته Cortex X2 و 2.5 گیگاهرتز برای A710 و 1.8 گیگاهرتز برای A510. کوالکام تا 30 نوامبر تراشه پرچمدار جدید خود را معرفی نخواهد کرد و اولین گوشی‌های مجهز به 898 ممکن است یک ماه دیگر وارد بازار شوند.

پیش از این، ما شاهد یک اس 22+ مجهز به اگزینوس 2200 در Geekbench بودیم، با این حال، یک گاورنر ذخیره انرژی فعال بود. به هر حال، هر دو گوشی دارای اندروید 12 با 8 گیگابایت رم بودند که پیکربندی پایه خواهد بود. همچنین، به خاطر داشته باشید که چیپست‌های نسل بعدی مبتنی بر ARMv9 هستند، بنابراین نرم‌افزار احتمالاً هنوز برای استفاده از معماری جدید سازگار نشده است.

چیپست قدرتمند و سیستم عامل اندروید 12

انتظار می رود سامسونگ در مورد چیپست تغییراتی ایجاد کند. سامسونگ به طور مرتب از دو تراشه برای دستگاه های سری S خود استفاده می کند. بسته به منطقه. گفته می‌شود که سری گلکسی اس 22 سامسونگ از تراشه‌های کوالکام اسنپدراگون 895/898 و اگزینوس 2200 استفاده می‌کنند. انتظارات زیادی از چیپ جدید Exynos وجود دارد، زیرا سامسونگ برای اولین بار از پردازنده گرافیکی Radeon Mobile AMD با RDNA2 استفاده خواهد کرد. این تراشه همچنین از ردیابی پرتو و سایه‌زنی با نرخ متغیر پشتیبانی می‌کند. فناوری‌هایی که قبلاً در رایانه‌های شخصی بازی و کنسول‌های بازی مانند Sony PS5 و Xbox Series X استفاده شده‌اند.

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه حسین آباد تهران

طبق جدیدترین اطلاعات، سامسونگ از Exynos 2200 SoC در دستگاه های کمتری نسبت به برنامه ریزی اولیه استفاده خواهد کرد. کمبود مداوم تراشه دلیل این امر خواهد بود. با این وجود، به نظر می‌رسد مدل‌های اروپایی به Exynos 2200 مجهز شده‌اند. در بسیاری از بازارهای دیگر، از جمله ایالات متحده، همتای Qualcomm استفاده خواهد شد. هفته گذشته، سامسونگ اولین پیش نمایش رابط کاربری جدید One UI 4 را ارائه کرد که مبتنی بر اندروید 12 است. مدل های فعلی سری S احتمالاً تا قبل از پایان سال 2021 با به روز رسانی سیستم عامل جدید گوگل ارائه خواهند شد.

گلکسی S22 اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که با اندروید 12 همراه با One UI 4 اجرا می شود. این رابط با گزینه های شخصی سازی جدید متعددی مشخص می شود.

چیپست گلکسی s22 پلاس

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و
سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر  شوید.

همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،
این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
چیپست گلکسی s22 پلاس

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه پاستور

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

چیپست سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها