گوشیهای سری ردمی k50 چه مشخصاتی خواهند داشت؟ آیا مشابه سری های دیگر برند شیائومی است؟ در این مطلب به بررسی و معرفی مشخصات سری ردمی k50 شیائومی میپردازیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات گوشیهای شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات سری ردمی K50  شیائومی

سری ردمی K50 شیائومی در حالیکه نزدیک به عرضه شدن است و گزارش‌هایی از چین ادعا می‌کنند که دستگاه‌های جدید اسکنرهای اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش را برمی‌گردانند. دلیل اصلی ، زیبایی بصری و محافظت بهتر از بدنه است، حتی اگر گاهی اوقات اسکن ضعیف‌تر باشد. سری ردمی K40 حسگر را در کنار گوشی جایگذاری کرد، حتی اگر صفحه نمایش‌ها پنل‌های OLED باشند که می‌توانند اسکنر زیر آن را در خود جای دهند. برند شیائومی این کار را انجام داده تا مقداری از هزینه‌های تولید گوشی‌ها را کاهش دهد و در واقع قیمت پایینی را برای مشتریان نیز حفظ کند.

همان منبع همچنین ادعا می کند که گوشیهای سری ردمی k50 پرو+ دارای چیپست اسنپدراگون 898 است که بر روی 4 نانومتر ساخته شده است. کوالکام، نام یا فناوری فرآیند پلتفرم پرچمدار بعدی خود را تایید نکرده است. بنابراین ردمی رده بالای جدید زودتر از دسامبر وارد بازار نخواهد شد. با این حال ممکن است شاهد عرضه زودتر Redmi K50 معمولی باشیم. به گفته یک منبع ، ردمی ناشناس دارای تراشه اسنپدراگون 870، پنل OLED تخت 6.6 اینچی ساخت سامسونگ و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی خواهد بود.

سخت افزار ردمی k50

تمام این سخت افزار شباهت زیادی به برگه مشخصات Redmi K40 دارد. Leakster می گوید ردمی K50 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند و دارای رتبه بندی IP68 است. جزئیاتی درباره گوشی مجهز به اسنپدراگون 870 با صفحه نمایش OLED 120 هرتزی (6.7 اینچ 1080p+) منتشر کرد که ممکن است مدل ردمی K50 یا شاید بخشی از سری K40S باشد. سری K50 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. (فقط گوشی‌های پرچمدار Mi و چند بلک شارک از 120 وات پشتیبانی می‌کنند). این گوشی ها در برابر گرد و غبار و آب با رتبه IP68 مقاوم خواهند بود و دارای بلندگوهای استریو متقارن خواهند بود.

بخوانید  تعمیرات موبایل شیائومی در تهران

برای مقایسه، بهترین چیزی که مدل‌های K40 ارائه می‌دهند IP53 (مقاومت اولیه در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش) به همراه شارژ 67 واتی است (اگرچه این تنها یکی از چهار مدل است، مدل دیگر 33 وات است). شایعاتی در مورد چیپست هایی وجود دارد که در سه مدل Redmi K50 نیز قرار خواهند گرفت. مدل برتر باید از اسنپدراگون 898 آینده استفاده کند، مدل دیگری ممکن است از اسنپدراگون 888 فعلی استفاده کند و همانطور که در ابتدا ذکر شد، 870 نیز یک گزینه است.

توجه داشته باشید که کاملاً مشخص نیست که آیا هر سه گوشی K50 شارژ 100 واتی دارند یا فقط مدل پرو. شایعات قبلی به 67 وات اشاره کرده بودند. همچنین، صحبت از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در مدل بالا و 48 مگاپیکسلی در بقیه است. این احتمال وجود دارد که شیائومی از سری ردمی K50 در چین رونمایی کند. آنها احتمالاً از نام های مختلفی برای بازارهای بین المللی استفاده خواهند کرد.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و
سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر  شوید.

همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،
این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …
بخوانید  معرفی شرکت شیائومی

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

مشخصات سری ردمی k50
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها