Asus ROG Phone 6: هر آنچه که تاکنون درباره ی این گوشی بازی میدانیم. در این مطلب به بررسی مشخصات احتمالی ایسوز راگ فون 6 میپردازیم. با ما همراه باشید.

بروزترین اخبار تکنولوژی در سایت آقای تعمیرات موبایل.

گوشی گیمینگ ایسوز راگ فون 6

ما عاشق گوشی های گیمینگ ایسوس ROG هستیم که جدای از عملکرد فوق العاده ای که در مورد بازی دارند، به طور کلی گوشی های فوق العاده ای هستند. آنها زیبایی سایبرپانک جالبی دارند و اغلب ارزش بسیار خوبی در قبال پول خرید شان  ارائه میدهند.

تاریخ عرضه و قیمت

هنوز تاریخ انتشار رسمی مشخص نشده است و گوشی گیمینگ ایسوز راگ فون 6 احتمالا در زمان های مختلف در سراسر جهان عرضه میشوند.  ROG Phone 6 یکی از اولین گوشی هایی خواهد بود که با جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه میشود و کوالکام می گوید اولین گوشی های با نسل 8+ در سه ماهه سوم سال 2022 وارد بازار خواهند شد. بین جولای و سپتامبر 2022 تاریخ انتشار مورد انتظار است.

طراحی و ساخت

Asus ROG Phone 6

نمونه‌های اولیه ایسوز راگ فون 6 دارای پشت شیشه‌ای نیمه شفاف منحصربه‌فردی بودند که برخی از قسمت‌های داخلی را نشان می‌داد. نماد ROG در سراسر آن وجود دارد، و در پنل پشتی کلمه “Dare” به طور برجسته روی آن چاپ شده است. در حال حاضر مشخص نیست که طراحی دیگری هم ارائه می‌شود یا خیر، همچنین در مورد نماد بزرگ پشت آن مطمئن نیستیم.

درگاه‌های معمولی دوگانه USB-C وجود دارند که به شما امکان می‌دهند هنگام شارژ، گوشی را در حالت افقی یا عمودی نگه دارید و بازی خود را قطع نکنید. جک هدفون نیز وجود دارد. یک تغییر بزرگ عدم ​​وجود دریچه های خنک کننده در معرض دید است که ما را در مورد راه حل حرارتی جدید کنجکاو می کند. یک واشر لاستیکی روی سینی سیم کارت وجود دارد که نشان می دهد گوشی تا حدی ضد آب خواهد بود.

بخوانید  انتشار بنچمارک چیپست کایرین 9000

مشخصات سخت افزاری

تنها مشخصات سخت افزاری تایید شده ایسوز راگ فون 6 پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 است، که بسیار هیجان انگیز است، زیرا به این معنی است که ROG Phone 6 احتمالاً سریع ترین تلفن بازی عرضه شده تا کنون خواهد بود. این گوشی احتمالا صفحه نمایش بزرگی مشابه نسل قبلی خود، در حدود 6.78 اینچ داشته باشد. دارای یک پنل با نرخ تازه سازی بالا خواهد بود.

احتمالاً از 144 هرتز به 165 هرتز صعود میکند تا با Red Magic 7 مطابقت داشته باشد. اگر شاهد یک جهش چشمگیر در نرخ نمونه برداری لمسی نیز باشیم، تعجب نخواهیم کرد، زیرا ایسوس تا حدودی پیشرفت کرده است.

20 مه 2022: نمونه اولیه Asus ROG Phone 6 اطلاعات عملکرد و به‌روزرسانی‌های طراحی فاش شد.
Android Central و Dave2D در مورد تجربیات عملی خود با یک دستگاه نمونه اولیه با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 پست کردند.

منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها