رندرهای OnePlus 11 که قبلا با نام 11 Pro شناخته می شد و چند ماه پیش به بیرون درز کرد. طراحی این گوشی هوشمند را فاش کرد. در این مطلب به بررسی مشخصات وان پلاس 11 میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی همراه در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

انتظار می رود OnePlus 11 در سه ماهه اول سال جدید عرضه شود و ما اولین نگاه رسمی خود را از این دستگاه پرچمدار آینده ارائه کنیم. رندرهای رسمی جدید نشانگر یک جزیره دوربین دایره ای بزرگ با سه ماژول دوربین، یک پشت منحنی و بازگشت نوار لغزنده هشدار را نشان می دهد.

مشخصات وان پلاس 11

وان پلاس 11

وان پلاس 11 با اسنپدراگون 8 Gen 2 SoC، حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، و صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ 120Hz AMOLED عرضه می شود. نمایشگر دارای یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالا برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. و یک اسکنر اثر انگشت زیر آن برای احراز هویت بیومتریک قرار دارد.

OnePlus 11 دارای بدنه سرامیکی و قاب فلزی است. و پنل پشتی آن دارای یک جزیره است که دارای سه دوربین 50 مگاپیکسل اصلی (IMX890)، 48 مگاپیکسل فوق عریض (IMX581) و 32 مگاپیکسل تله فوتو (IMX709؛ زوم اپتیکال 2 برابر) است. سیستم دوربین نیز با تنظیم Hasselblad ارائه خواهد شد.

سایر ویژگی های برجسته OnePlus 11 شامل لغزنده هشدار، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات، USB-C و پشتیبانی از Dolby Atmos است. همچنین دارای بلوتوث 5.2، وای فای 6E و اتصال 5G خواهد بود.

بخوانید  مقایسه سامسونگ گلکسی S24 و شیائومی 14

رندرها این گوشی هوشمند را در رنگ مشکی نشان میدهند که حالا می دانیم مشکی مات نام خواهد داشت. این افشاگری از سوی مشاور وان پلاس 11 منتشر شده است. و گفته است وان پلاس 11 در رنگ‌های مشکی مات و سبز براق عرضه خواهد شد. با این حال، مشخص نیست که آیا این تنها رنگ ها خواهند بود یا گزینه های بیشتری وجود خواهد داشت. همچنین OnePlus 11 در رنگ‌های مشکی آتشفشانی و زمردی جنگلی عرضه می‌شود.

انتظار نمی رود وان پلاس این بار یک مدل حرفه ای عرضه کند زیرا در حال ساده سازی استراتژی نام گذاری خود است.

مشخصات وان پلاس 11
منبع: به گزارش ازgsmarena.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها