گوشی های پرچمدار 2022 معرفی شدند!
امسال سال شلوغی برای گوشی‌های هوشمند با برخی از گزینه‌های واقعا عالی در سراسر جهان بود. که بسیاری از آنها مرزهای ابتکار را جابجا می‌کنند و قابلیت‌ها را گسترش می‌دهند. نه تنها از نظر عملکرد دوربین، بلکه از نظر قدرت هم. با مدل‌های متعدد از بسیاری از شرکت‌ها مانند سامسونگ، اپل و گوگل.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های آیفون در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و مجرب.

انتخاب‌های زیادی برای انتخاب گوشی های پرچمدار 2022 وجود دارد.ما شاهد نمایشگرهای خیره‌کننده، پیشرفت‌های فوق‌العاده در گوشی‌های تاشو و برخی سرعت‌های شارژ سریع بوده‌ایم، به طوری که برخی از دستگاه‌ها اکنون در عرض چند دقیقه به جای چند ساعت شارژ می‌شوند.

گوشی های پرچمدار سال 2022

اپل آیفون 14 پرو

اپل آیفون 14 پرو

Apple iPhone 14 Pro امسال فوق العاده ظاهر شد و کیفیت ساخت فوق‌العاده، ارتقاء عملکرد دوربین و طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید را برای بازی ارائه کرد و در ابتدای لیست گوشی های پرچمدار 2022 قرار گرفت.

Dynamic Island انجام چند کار را بسیار آسان‌تر می‌کند، در حالیکه راه جدیدی برای تعامل با دستگاه شما ارائه می‌دهد. همچنین قابلیت‌های دوربین حسگر جدید 48 مگاپیکسلی شگفت‌انگیز است. دسته بندی سختی است و آیفون 14 پرو رقابت سختی داشت. اما امسال برای ارائه یک گوشی هوشمند فوق‌العاده خوب، رتبه 1 را به خود اختصاص داد. گران اما ارزشمند!

 گوگل پیکسل 7 پرو

گوگل پیکسل 7 پرو

گوشی های پرچمدار 2022
گوگل پیکسل 7 پرو ممکن است امسال در کنار اپل آیفون 14 پرو در رتبه دوم قرار بگیرد. این دستگاه یک دستگاه باورنکردنی است. با ارائه یک تجربه نرم افزاری تمیز و در ابتدای صف ارتقا، یکی از بهترین دوربین ها را در تجارت دارد. قدرت زیادی وجود دارد، یک صفحه نمایش عالی همه در یک گوشی خوب و محکم.

بخوانید  معرفی 5 گوشی برتر در سال 2023

در حالی که اپل آیفون 14 پرو رتبه اول را از آن خود کرد و گوگل با پیکسل 7 پرو در رده دوم قرار گرفت، بقیه رقابت ها شدید بود. سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با توجه به پشتیبانی از قلم S و ارائه یک تجربه کلی عالی با یک دوربین عالی قابل تحسین است. با این حال سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 هم در حال رقابت است و یک تجربه تلفن تاشو پیشرفته را ارائه می دهد.

مدل برتر Oppo Find X5 Pro  با طراحی لوکس نیز شایسته ذکر است. شاید خارجی این گروه ROG Phone 6 Pro باشد. این تلفنی است که به برای بازی اختصاص داده شده است، عمر باتری خیره کننده، عملکرد عالی و در کل ارزش پولی خوبی دارد.

منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها