بررسی اولیه Honor Magic 4 Pro. در این مطلب به بررسی مشخصات هانر مجیک ۴ پرو با ارائه ویژگی های جذاب میپردازیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات تخصصی انواع گوشی آنر در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری مجرب.

مشخصات هانر مجیک ۴ پرو

Magic 4 Pro یک گوشی پرچمدار از Honor است که از قدرت بالایی برخوردار است. و سرعت شارژ بسیار سریعی را ارائه میدهد. یک دوربین قانع کننده و یک صفحه نمایش عالی در جلو دارد. بررسی های اولیه از این دستگاه خوب است اما هنوز مشخص نیست چه زمانی راه اندازی میشود و چقدر هزینه خواهد داشت. در ادامه مشخصات هانر مجیک ۴ پرو و نقاط قوت و ضعف این گوشی را خواهید دید.

نقاط قوت
ساخت با کیفیت
انتخاب جذاب دوربین ها
سرعت شارژ 100 وات
سخت افزار قدرتمند
نقاط ضعف
طراحی دوربین ممکن است برای برخی جذاب نباشد
بریدگی دوربین جلو کمی مزاحم است

برند آنر، Honor Magic 4 Pro را در فوریه 2022، 6 ماه پس از عرضه بین المللی Honor Magic 3 معرفی کرد. شاید متوجه تفاوت آنها نشوید، اما در واقع متفاوت هستند.

طراحی و ساخت

طراحی

163.6 x 74.7 x 9.15 میلی متر؛ وزن 215 گرم
حفاظت IP68
پوشش شیشه ای منحنی
فیروزه ای یا مشکی

Honor Magic 4 Pro شباهت زیادی به Honor Magic 3 دارد که با دوربین بزرگ پشت آن مشخص شده است. Honor تایید کرده است که سری Magic 4 به زودی برای پیش خرید آمادده است. مجیک 4 پرو یک گوشی پرچمدار واقعی است و به گونه ای طراحی شده که در بالاترین حد خود قرار دارد. و کیفیت ساخت آن نشان دهنده آن است.

بخوانید  Poco M6 با مشخصات عالی معرفی شد

اگرچه کمی شباهت هم به Huawei Mate 40 Pro دارد. این شرکت‌ها ممکن است جدا از هم باشند، اما طراحی گوشی‌ها هنوز کاملاً متفاوت نیست. دارای رتبه حفاظتی IP68، شیشه خمیده در جلو و پشت است. طراحی شامل دکمه قرمز روشن/خاموش و دکمه تنظیم صدا در طرفین است. دریچه‌های بلندگو در بالا و پایین است و همه اینها به طرز زیبایی کنار هم قرار میگیرند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش هانر مجیک 4 پرو

6.81 اینچ LTPO OLED، 1-120 هرتز
2848 x 1312 پیکسل، 460ppi
HDR10+، IMAX پیشرفته

صفحه نمایش بزرگ مجیک 4 پرو با اندازه 6.81 اینچ، و خمیده به سمت لبه ها است. همانطور که اشاره کردیم یک بریدگی بیضی شکل در سمت راست برای دوربین های جلو وجود دارد. در نتیجه سمت چپ برای تماشای فیلم مزاحمت کمتری دارد. صفحه نمایش دارای رزولوشن بالایی استت و نتیجه آن 460ppi است. و از نرخ نوسازی متغیر تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات سخت افزاری

اسنپدراگون 8 نسل 1، 8 گیگابایت رم
حافظه 256 گیگابایتی
باتری 4600 میلی آمپر ساعتی، 100 وات شارژ سیمی و بی سیم

هانر مجیک ۴ پرو از شارژ 100 واتی هم به صورت سیمی و هم بی سیم پشتیبانی می کند. باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی را با سرعتی بی نظیر  شارژ می‌کند. اگرچه برای استفاده از آن باید شارژر وایرلسی بخرید که با آن سازگار باشد. با این حال، برای تلفنی با این مشخصات، باتری آن بزرگ نیست.

این گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 با رم 8 گیگابایتی است و شکی در آن نیست که قدرتمند خواهد بود. البته بخشی از عملکرد به بهینه سازی نرم افزار برمی گردد و این گوشی روی اندروید 12 با Magic UI 6.0 اجرا می شود.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی پوکو c65

دوربین ها

honor magic 4 pro

سیستم دوربین سه گانه
اصلی: سنسور 50 مگاپیکسلی، f/1.8، 1/1.56 اینچی
فوق عریض: 50 مگاپیکسل، f/2.2، سنسور 1/2.5 اینچی، 122 درجه
تله فوتو: 64 مگاپیکسل، f/3.5، زوم اپتیکال 3.5 برابر، OIS، سنسور 1/2 اینچی
دوربین جلو دوگانه
سلفی 12 مگاپیکسلی
عمق سه بعدی

در ادامه بررسی مشخصات هانر مجیک ۴ پرو، مجموعه ای از دوربین ها وجود دارد که دارای سه سنسور در پشت هستند. دوربین اصلی و فوق عریض 50 مگاپیکسلی دارد. در حالی که یک تله فوتو مناسب نیز وجود دارد. مانند سامسونگ، آنر به سمت لنزهای پریسکوپی حرکت میکند. یعنی زوم اپتیکال 3.5 برابری را در پشت گوشی ارائه میدهد. در حالی که زوم دیجیتال تا 100 برابر خواهد بود.

البته همانطور که در تلفن های دیگر دیده ایم، زمانی که به زوم 100 برابر میرسید، تصویر چندان با کیفیتی ندارید. اما معمولا در زوم 30 برابری، نتایج عالی خواهید داشت. و مطمئناً جذاب است. Honor می‌گوید که این دوربین توسط هوش مصنوعی هدایت میشود. بنابراین دلایل زیادی برای کیفیت خوب آن وجود دارد.

علاوه بر دوربین‌های اصلی، آنر دارای حسگر نور کم و سیستم فوکوس TOF است که هدف آن ارائه نتایج بهتر در هر شرایطی است. با این حال، دوربین Spectrum Magic 4 Ultimate را ندارد، که ادعا میشود میتواند کیفیت عکس را افزایش دهد.همچنین دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است و در کنار دوربین دوم قرار می گیرد.که گفته میشود برای عمق سه بعدی برای باز کردن قفل چهره به جای تصاویر بوکه (که به لنز دوم نیاز ندارد) قرار میگیرد.

نتیجه

هانر مجیک ۴ پرو مطمئناً شرایط لازم برای پرچمدار بودن را دارد. سرعت شارژ قابل توجه و سخت افزار قدرتمند Qualcomm در هسته آن و همچنین صفحه نمایشی که به نظر میرسد بسیار روان و با کیفت است. بعد از نهایی شدن تاریخ عرضه و قیمت آن، بررسی های دقیق تر را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی تکنو Pova 4

مشخصات هانر مجیک ۴ پرو
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها