مشخصات و تصاویر گوشی های گوگل پیکسل سری 9

مشخصات گوگل پیکسل سری 9

فهرست مطالب

گوگل پیکسل 9، Pixel 9 پرو و Pixel 9 Pro XL همگی در تصاویر واقعی به بیرون درز کردند. در ادامه به بررسی مشخصات گوگل پیکسل سری 9 میپردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات سری 8 گوگل پیکسل

ماه گذشته برخی از تصاویر واقعی از Google Pixel 9 Pro آینده به بیرون درز کرد. و امروز همان منبع با تعداد و موارد بیشتری بازگشته است. Pixel 9 Pro نه تنها در این تصاویر دستی فاش شده برجسته میشود، بلکه Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL نیز به آن می‌پیوندند. توجه داشته باشید که نام Pixel 9 Pro XL هنوز «تأیید نشده» است، اما گوگل قرار است امسال سه دستگاه رده بالا به سبک اسلب را راه اندازی کند. که ما به طور آزمایشی آن را Pixel 9 می نامیم. ، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL.

مشخصات گوگل پیکسل سری 9

گوشی گوگل پیکسل سری 9

پیکسل 9 جانشین پیکسل 8، پیکسل 9 پرو ایکس ال جانشین پیکسل 8 پرو خواهد بود. در حالی که پیکسل 9 پرو گوشی با مشخصاتی مشابه با XL اما اندازه پیکسل 9 خواهد بود. نمونه اولیه پیکسل 9 نشان داده شده در اینجا دارای 12 گیگابایت رم است. در حالی که دو مدل دیگر دارای 16 گیگابایت هستند.

فضای ذخیره سازی برای همه 128 گیگابایت است. زمانی که صحبت از واحدهای تولید انبوه شود، این اعداد ممکن است تغییر کنند. آنچه احتمالاً تغییر نخواهد کرد اندازه صفحه نمایش است. پیکسل 9 6.24، پیکسل 9 پرو 6.34» و پیکسل 9 ایکس ال 6.73 اینچ است.

از نظر اندازه، پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو یکسان هستند، اما تفاوت در صفحه نمایش به 9 مربوط میشود. که حاشیه های بسیار بزرگتری دارند. Pixel 9 Pro و Pro XL دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت هستند. پیکسل 9 بدون تعجب دارای یک دوربین اصلی و یک دوربین فوق عریض است، در حالی که دو دوربین دیگر هر دو یک تله فوتو پریسکوپ نیز برای زوم اپتیکال 5 برابر اضافه می کنند.

تصاویر گوگل پیکسل 9

 

هر سه دستگاه از تراشه Tensor G4 گوگل پشتیبانی می‌کنند و در حالی که Pros از UWB پشتیبانی می‌کنند، مدل استاندارد از آن پشتیبانی نمی‌کند. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، طراحی جدید خانواده پیکسل 9 نمای لبه به لبه “ویزور” در قسمت پشت جزیره دوربین را از دست داده و قاب را کاملاً صاف می کند.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

مطالب پربازدید

مطالب اخیر

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها