طراحی و مشخصات کلیدی Motorola Edge 30 Ultra در ویدیوی رسمی فاش شد. در این مطلب به بررسی مشخصات و طراحی موتورولا اج 30 اولترا میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی موتورولا در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و مجرب

طراحی موتورولا اج 30 اولترا

موتورولا رویدادی در 8 سپتامبر برای رونمایی از گوشی های هوشمند جدید سری Edge در برنامه دارد. این شرکت هنوز نام این گوشی‌های هوشمند را فاش نکرده، اما انتظار می‌رود یکی از آنها Edge 30 Ultra باشد که در ویدیوی رسمی توسط افشاگر معتبر Evan Blass منتشر شده و طراحی و مشخصات کلیدی Edge 30 Ultra را فاش می‌کند.

موتورولا اج 30 اولترا یک صفحه نمایش POLED با سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین سلفی دارد. در قسمت پشتی، یک دوربین سه گانه با دوربین 200 مگاپیکسلی وجود دارد. Edge 30 Ultra از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 SoC و از شارژ 125 واتی پشتیبانی می کند. که می تواند انرژی یک روز را در هفت دقیقه تامین کند.

یعنی شارژ ۷ دقیقه‌ای تا ۱۲ ساعت عمر باتری را برای «کاربرانی که استفاده متوسط دارند» فراهم می‌کند. با این حال، هیچ اشاره ای به اندازه باتری وجود ندارد. این گوشی هوشمند از طریق درگاه USB-C شارژ می شود و از Dolby Atmos پشتیبانی می کند.

 

به نظر می رسد Motorola Edge 30 Ultra نسخه ای از Moto X30 Pro باشد که در حال حاضر فقط در چین موجود است. اگر این درست باشد، صفحه نمایش 6.7 اینچی 144 هرتزی با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و واحد تله فوتو 12 مگاپیکسلی خواهید داشت.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی آنر X40 GT و آنر Play 6C

این گوشی هوشمند دارای یک باتری 4610 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی سیم 50 واتی است. و همچنین برای تجربه صوتی وسیع تر، بلندگوهای استریو دریافت خواهید کرد.

طراحی موتورولا اج 30
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها